• Äldre 25 Sep 15:12
    14276 visningar
    119 svar
    119
    14276

    BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?

    Jag och min sambo väntar vårt första barn i januari 2014. Ser framemot min mammaledighet men känner inte så många som är gravida just nu som bor i Stockholm, så jag undrar om det finns fler som ska få barn runt dec 2013-feb/mars 2014 kanske? Skulle va trevligt att kunna fika tillsammans, träffas och prata barn och annat. Jag är 34 år och bor på Kungsholmen i Stockholm.

  • Svar på tråden BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?
  • Äldre 10 Jan 09:09
    #91
    Dollydollman skrev 2014-01-09 23:54:54 följande:
    Hej! Bor på Kungsholmen och är gärna med i facebookgruppen, dahlmanpetra@hotmail.com! Är beräknad 4/2.
    Härligt! Har mejlat inbjudan! :). Hade ni med en FB - grupp? Skulle va kul med en bara för oss stockholmsmammor! Och som inte behöver vara så låst till vinter (är inte jag som startade den jag är med i). 
    langtarefterbarn78 skrev 2014-01-09 17:06:10 följande:

    Vill du va med i vår grupp också är det jätteroligt, behöver din email i såfall. Hänger gärna med i er grupp också! Någon som bor på kungsholmen/stan?
  • Äldre 10 Jan 22:36
    #92
    Dollydollman skrev 2014-01-09 23:54:54 följande:
    Hej! Bor på Kungsholmen och är gärna med i facebookgruppen, dahlmanpetra@hotmail.com! Är beräknad 4/2.

    Vad kul att du bor på kungsholmen har skickat en inbjudan till dig. Välkommen!
  • Äldre 10 Jan 22:41
    #93
    Snölyktan skrev 2014-01-10 09:09:03 följande:
    Härligt! Har mejlat inbjudan! :). Hade ni med en FB - grupp? Skulle va kul med en bara för oss stockholmsmammor! Och som inte behöver vara så låst till vinter (är inte jag som startade den jag är med i). 
    langtarefterbarn78 skrev 2014-01-09 17:06:10 följande:
    Vill du va med i vår grupp också är det jätteroligt, behöver din email i såfall. Hänger gärna med i er grupp också! Någon som bor på kungsholmen/stan?

    Precis vår grupp är för irl-träffar för boende i Stockholmsområdet. Absolut inte bara innerstad utan hela länet...inte bunden till vinter, vi har sagt slutet av 2013-början av 2014 (första halvan)
  • Äldre 12 Jan 18:17
    #94

    Hej, Snart dags.... Eller... Trodde att lilla tjejen skulle komma lite tidigare än beräknat men nu verkar hon trivas där inne😃. Så bf datum är 6/2. Jag bor i hammarbysjöstad och det vore kanon roligt om vi kunde träffas och hitta på lite roliga saker med våra småttingar och även dela med oss av lite vardags händelser. p.ssssss Tror min sambo håller på bli galen av allt bebis snack från mig.😄 Fast det skulle han aldrig erkänna. Min mailadress är irene_payne@hotmail.com Ha det så gott så länge!! Mvh irepay

  • Äldre 12 Jan 19:02
    #95
    Irepay skrev 2014-01-12 18:17:59 följande:
    Hej, Snart dags.... Eller... Trodde att lilla tjejen skulle komma lite tidigare än beräknat men nu verkar hon trivas där inne😃. Så bf datum är 6/2. Jag bor i hammarbysjöstad och det vore kanon roligt om vi kunde träffas och hitta på lite roliga saker med våra småttingar och även dela med oss av lite vardags händelser. p.ssssss Tror min sambo håller på bli galen av allt bebis snack från mig.😄 Fast det skulle han aldrig erkänna. Min mailadress är irene_payne@hotmail.com Ha det så gott så länge!! Mvh irepay

    Kul du vill va med, har bjudit in dig, kolla mailen! Välkommen
  • Äldre 12 Jan 20:17
    #96

    Jag vill också vara med. Bf i mars, första barnet, bor i Hägersten/Älvsjö ☺ Min mail: Mikaela_joelsson@hotmail.com

  • Äldre 13 Jan 19:25
    #97
    Ms TomCat skrev 2014-01-12 20:17:52 följande:
    Jag vill också vara med. Bf i mars, första barnet, bor i Hägersten/Älvsjö ☺ Min mail: Mikaela_joelsson@hotmail.com

    Kul! Kolla mailen, har skickat en inbjudan!
  • Äldre 16 Jan 14:05
    #98
    langtarefterbarn78 skrev 2014-01-13 19:25:33 följande:

    Kul! Kolla mailen, har skickat en inbjudan!
    Jätteskoj! Kolla PM, sorry lite sen! 
  • Äldre 24 Jan 11:38
    #99

    Hej! Jag är gärna med i gruppen om det går. Jag bor på Kungsholmen och väntar mitt första barn. På papperet ska han komma idag, 24/1, men det känns inte som att han planerar för att titta fram än. Jag känner inga andra som har barn, så det vore kul att lära känna och träffa er med barn i samma ålder.

  • Äldre 24 Jan 15:15

    Sian, grattis till sonen! Om du ger mig din mail adress skickar jag en inbjudan. Kul att du vill va med, välkommen

Svar på tråden BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?