• Svar på tråden Juli 2014!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej HollyH och grattis! Ja, jag plussade imorse :D Det var tredje försöket på syskon till vår tvååring. Bf är mellan 4-8 juli 2014 :) Har ni försökt länge? Är det första barnet?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Nej, itne försökt alls, detta bara blev liksom...
    Fjärde barnet, om nu allt går vägen. De andra födda mellan 03 och 11

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag plussade imorse! :D

    Har en son född juli -12 och vi har haft oskyddat sex sen förlossningen men inte prickat rätt tidigare. Denna gång körde vi med äl test och då gick det på en gång :) Går allt som det ska får vi alltså ännu en julibebis, vilken födelsedagspresent åt vår lille prins va? ;) 

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag plussade i morse

    Bf den 8 juli enligt uträknaren. Detta blir barn nr 4 om det går hela vägen. Blev på första försöket så jag hoppas mini vill stanna. 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Adrienne skrev 2013-10-28 09:25:32 följande:
    Grattis tattines och Nilla81

    Tack och grattis till dig med! Ska bli spännande att se hur denna graviditet blir. Undrar om man kan ha sån tur att få den som min förra då jag inte mådde dåligt öht. Blev då nästan lite besviken för jag inte kände mig gravid haha :) Hur har era tidigare graviditeter varit? :)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Min förra graviditet var en riktig katastrof... Blödningar, tidiga sammandragningar, höll på att föda förtidigt och på allt detta en förlamande foglossning mm. Var då sjukskriven helt från v 16. Hoppas på bättre lycka denna gången. Skönt för dig att inte ha känt någonting :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag känner redan av mina onda fogar. Det har jag iofs gjort varje mens sen jag fick andra barnet. Hoppas kroppen håller, känner jag.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har också haft foglossningssmärtor lite då och då, senast veckan jag blev gravid men än så länge har jag inte känt nåt. Hoppas det inte blir värre för dig HollyH. Själv börjar jag nästan bli orolig för att jag inte har foglossning. Aldrig är man nöjd ;)

Svar på tråden Juli 2014!