• Minx
    Äldre 12 Nov 12:28
    3398 visningar
    5 svar
    5
    3398

    Svenska mammor, London/Sydöstra England?

    Hej, 

    är nyligen inflyttad med familj (man och två barn) till Sydöstra England och undrar om det finns fler svenska mammor på detta forum som vill utöka sin bekantskapskrets? Träffas gärna med eller utan barn i London eller i någon annan ort i Sydöst. Även tacksam för tips på var man kan komma i kontakt med andra svenska mammor (har sett att det finns någon sajt som heter Svenska Mammor, några erfarenheter från denna organisation?)

    Går för närvarande bara hemma och dräller med min yngsta så hade varit roligt att komma i kontakt med andra i samma situation....

    Inboxa mig! 

     

  • Svar på tråden Svenska mammor, London/Sydöstra England?
  • Äldre 20 Nov 17:40
    #1

    Jag bor i vastra London och jobbar heltid men har hört att Svenska kyrkan vid Egware Road har vanligtvisen mamma grupp på tisdags eftermiddagar, kolla in:

    http://www.svenskakyrkan.se/london

     

  • Äldre 22 Nov 19:08
    #2

    Jag var medlem i Svenska mammor ett ar nar aldsta dottern var bebis for fem ar sedan, och gick val pa en eller tva traffar, men det var ingen riktig fart pa gruppen, minns jag. Da kunde man soka pa deras hemsida hur manga medlemmar de hade i sitt eget omrade. Kan vara vart ett forsok iaf. Annars finns ju Swea, men den organisationen har jag ingen egen erfarenhet fran. Vi bor i SW11, sa det ar inte direkt nastgards fran er, men jag svarar garna pa fragor om jag kan.

  • Äldre 13 Dec 00:15
    #3

    Hej! Ett litet tips: Finska kyrkan i Canada Water har en lekgrupp på torsdagar kl 10.30 för svenska mammor.

  • Minx
    Äldre 13 Dec 10:51
    #4

    Synd att det är lite för långt att åka varje vecka (bor en bra bit ut i Kent) men någon gång då och då kanske. Tackar för samtliga tips här i tråden och för de privata meddelandena! 

  • Äldre 17 Jan 10:45
    #5

    Hej,
    Var i Kent bor du? Bor ocksa i Kent, Bromley, med min man och tva barn......hor garna av dig om du vill traffas Skrattande

Svar på tråden Svenska mammor, London/Sydöstra England?