• vårblo­mmans
    Äldre 19 Nov 16:21
    186647 visningar
    605 svar
    -2 +1
    605
    186647

    Jag gissar kön från era tidiga ultraljud!

    Jag har nu gjort sååå mycket research om nub-theory och skull-theory och jag tycker det är så himla intressant och kul! Roligare blev det när jag gissade rätt kön genom nub-theory från min kompis ultraljud. 

    Nu vill jag gissa kön från era ultraljudsbilder ni fått på era KUB-ultraljud (eller ultraljud runt 12-13 veckor). 
    Så tydliga bilder som möjligt, helst i profil!

    Det är endast gissningar och jag utgår ifrån det jag lärt mig helt enkelt. Ni får också vara med och gissa, och senare skulle det vara kul om könet avslöjas så man får se om man gissade rätt!  

    Kör hårt!!  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-19 17:00
    Med skull-theory spelar det ingen roll vilken vecka du är i, så då kan jag gissa vilken vecka som helst!

  • Svar på tråden Jag gissar kön från era tidiga ultraljud!
  • Äldre 6 Dec 09:34
    MajaOberg skrev 2013-12-03 09:09:04 följande:

    Vad tror du? Vi vet inte könet, men börjar bli lite nyfikna! :)


    (v. 19+2)


     



     



    Ingen som vill gissa på min lilla goding? :) :)
  • Äldre 6 Dec 10:23
    MajaOberg skrev 2013-12-06 09:34:02 följande:

    Ingen som vill gissa på min lilla goding? :) :)
    Skulle nog gissa på att det är en pojke:)
  • Äldre 6 Dec 15:24
    hundtok skrev 2013-11-28 22:46:58 följande:

    Från vecka 12+5 :) phpmUKhKd86080.jpg


    Ingen som vill gissa??
  • Äldre 6 Dec 21:04
    vårblommans skrev 2013-11-19 16:21:31 följande:
    Jag har nu gjort sååå mycket research om nub-theory och skull-theory och jag tycker det är så himla intressant och kul! Roligare blev det när jag gissade rätt kön genom nub-theory från min kompis ultraljud.  Nu vill jag gissa kön från era ultraljudsbilder ni fått på era KUB-ultraljud (eller ultraljud runt 12-13 veckor).  Så tydliga bilder som möjligt, helst i profil! Det är endast gissningar och jag utgår ifrån det jag lärt mig helt enkelt. Ni får också vara med och gissa, och senare skulle det vara kul om könet avslöjas så man får se om man gissade rätt!   Kör hårt!!   TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-19 17:00 Med skull-theory spelar det ingen roll vilken vecka du är i, så då kan jag gissa vilken vecka som helst!

    Hej Vårblomman Mitt ul är från förra veckan och då var jag i vecka 9. Det är kanske lite tidigt men tror du dig kunna gissa ändå så skulle det vara såå roligt Det är mitt första barn. Kram!
  • Äldre 6 Dec 21:33
    Bilden gick inte att bifoga från mobilen så nu testar jag från datorn istället!


    Emmmas skrev 2013-12-06 21:04:33 följande:

    Hej Vårblomman Mitt ul är från förra veckan och då var jag i vecka 9. Det är kanske lite tidigt men tror du dig kunna gissa ändå så skulle det vara såå roligt Det är mitt första barn. Kram!
  • Äldre 7 Dec 14:35

    Har ingen app måste man ha det för att ladda upp bild från telefonen?

  • Äldre 7 Dec 14:58

    Ingen gissning?

  • Äldre 7 Dec 15:47
    Oa82 skrev 2013-12-07 14:35:03 följande:

    Har ingen app måste man ha det för att ladda upp bild från telefonen?


    Vet inte riktigt hur det är när man gör direkt från webben. Jag har iaf appen "familjeliv ny" där kan man enkelt lägga till bilder i inläggen. Prova den om du har möjlighet
  • Äldre 7 Dec 15:58

    Flicka el pojke? :) kub-ultraljudet i v13 :)

  • Äldre 9 Dec 12:32

    En rätt otydlig bild från v 17+

    Någon gissning? :)

Svar på tråden Jag gissar kön från era tidiga ultraljud!