• Äldre 16 Dec 11:46
    14309 visningar
    14 svar
    14
    14309

    Slim sip?

    Någon här som provat Slim sip som TV-shop gör reklam för? Jag har precis beställt därifrån och hoppas verkligen på det bästa. Någon med erfarenhet?

  • Svar på tråden Slim sip?
  • Äldre 17 Dec 15:58
    #1
    Patrikstjej skrev 2013-12-16 11:46:45 följande:
    Någon här som provat Slim sip som TV-shop gör reklam för? Jag har precis beställt därifrån och hoppas verkligen på det bästa. Någon med erfarenhet?

    Ingen som provat?
  • En himmel­sk drog
    Äldre 18 Dec 14:23
    #2

    Lurendrejeri för att tjäna pengar, det är min åsikt. Ska man prompt testa glukomannan finns det billigare och bättre alternativ än slim sip.

  • Äldre 30 Dec 18:30
    #3

    Som vadå? Är också nyfiken på detta, tydligen biter inte det vanliga äta mindre-röra sig mer på mig och behöver gå ner i vikt pga hälsoskäl.

  • Äldre 28 Jan 12:50
    #4

    klassiskt säga att det inte biter med röra på sig, vad gör dig unik annorlunda? finns inga genvägar. Skulle ALDRIG testa sådana här skitsaker.. svälla din magsäck med ämnen som sägs ska "absorbera" fetter osv.. Det tar ju samtidigt bra näring, Fett är inte boven. Glukos, dina kolhydrater i för stora mängder är. Fett är bra så länge det inte är dåliga fetter. Lägg dina pengar istället på lite böcker är mitt råd. Böcker om effektiv "kom igång" träning samt matlagning som är nyttig och sist men absolut inte minst näringslära. När du börja förstå mekaniken på just din kropp så är det så man skratta åt sånna här reklamer och skit produkter.

    PS. Mycket av sånna här sk mirakel dieter gör inte så man tappar den vikt man gör i "fett" , Använd måttband istället och mät. Vikt variera otroligt. Kroppen består av mestadels vad? jo vatten. Man tappar mycket vätska i dessa dieter oftast, då syns snabba resultat och man kan sälja en produkt som sägs "fungera" men är det verkligen sanning i detta? Ha detta i åtanke.
    Vh

  • Äldre 2 Feb 22:45
    #5

    LÄS FRÅGORNA. SVARA PÅ DEM KOM INTE MED NÅGON FÖRBANNANDE PREDIKAN.


    Vill hon veta om någon har erfarenhet av de så ska de MED erfarenhet svara, inte du som inte vet. Blir bara så otroligt förbannad. Letar efter för och nackdelar på internet och allt jag hittar är tränngsnarkomaner som predikar om deras nyttiga liv. Svara på frågrens frågor och svara inom ramen. De underlättar för oss ALLA. tack

  • Äldre 3 Feb 08:07
    #6
    fridafridafridafrida skrev 2014-02-02 22:45:47 följande:
    LÄS FRÅGORNA. SVARA PÅ DEM KOM INTE MED NÅGON FÖRBANNANDE PREDIKAN.Vill hon veta om någon har erfarenhet av de så ska de MED erfarenhet svara, inte du som inte vet. Blir bara så otroligt förbannad. Letar efter för och nackdelar på internet och allt jag hittar är tränngsnarkomaner som predikar om deras nyttiga liv. Svara på frågrens frågor och svara inom ramen. De underlättar för oss ALLA. tack

  • Äldre 5 Feb 20:28
    #7

    Hej ts! Jag såg reklamen, blev nyfiken och googlade. Slim sip innehåller ett ämne som heter glukomannan, som är rent kostfiber. Det suger inte åt sig fettet eller så som man ser på reklamen, men det är alltså fibrer som expanderar 300 ggr sin storlek när det kommer i kontakt med vätska. Därför går man säkert ner i vikt om man dricker slim sip en stund innan sin vanliga måltid, eftersom man inte KAN äta lika mycket som man brukar; du blir ju mätt fortare eftersom magsäcken är full med en gelégegga. Kpm ihåg att dricka det på en gång när du blandat ut det i vätskan, annars blir det gelé du får dricka :)

    Jag hoppas att det funkar bra för dig! Uppdatera här sen !

  • Äldre 5 Feb 20:29
    #8

    Hej ts! Jag såg reklamen, blev nyfiken och googlade. Slim sip innehåller ett ämne som heter glukomannan, som är rent kostfiber. Det suger inte åt sig fettet eller så som man ser på reklamen, men det är alltså fibrer som expanderar 300 ggr sin storlek när det kommer i kontakt med vätska. Därför går man säkert ner i vikt om man dricker slim sip en stund innan sin vanliga måltid, eftersom man inte KAN äta lika mycket som man brukar; du blir ju mätt fortare eftersom magsäcken är full med en gelégegga. Kpm ihåg att dricka det på en gång när du blandat ut det i vätskan, annars blir det gelé du får dricka :)

    Jag hoppas att det funkar bra för dig! Uppdatera här sen !

  • Äldre 5 Feb 20:30
    #9

    Bara för att jag skrev ett så bra svar, så postade mobilen det två ggr ;)

  • Äldre 8 Feb 09:23
    #10

    Jag har just tittat på reklamen om slim sip och jag har en annan metod som lyckades jättebra, jag startar dagen med havregrynsgröt med bärblandning och sen en frukt, till kl 900 så är det ett par knäckemackor som gäller med dryck , 1300 grönsallad med fisk eller kyckling utan dressing, en sallad kan vara riktig god med rätt innehåll,
    1700 filmjölk med musli sen äts det inte mer den dagen .Blir jag sugen så är det vatten som gäller.Jag motionerar inte så mycket men på 3 månader har jag gått ner 6 kilo och jag mår mycket bättre och är mycket piggare, 
    En annan sak som jag har märkt är mitt humör är mycket bättre, alla i min omgivning tycker att jag är mycket gladare nu än innan.
    Mitt nästa steg är att motionera mer, då jag märkt att jag orkar mera nu, så nu är det mer roligt att röra på mig.
    LYCKA TILL ALLA SOM PROVAR DETTA:

  • Äldre 2 Mar 10:36
    #11

    Hej!

    Jag har testat denna produkt och jag kan tala om att den verkligen fungerar. I alla fall gör den det för mig. Jag gick förut hos Viktväktarna då jag vägde 75 kg och jag gick ner till min målvikt 57 kg på två år med dom. Sedan då min pappa dog, så gick jag upp alla kilona igen och till råga på det så fick jag en inflammation under foten kan ta upp till 2 år innan det blir bra, så jag kan inte promenera så mycket nu heller. I all fall, fick se en reklam på TV Shop om Slim Sip och tänkte att det skadar ju inget att testa, så det gjorde jag. Jag vägde mig veckan innan jag fick produkten levererad hem och då vägde jag 78 kg. Har nu testat det en vecka och jag har gått ner till 77 kg, alltså 1 kilo på en vecka, lika mycket som när man går ner hos Viktväktarna (om man då inte fuskar och äter lite snacks emellanåt när suget sätter in), men skillnaden är att jag då var ständigt sugen på något, vilket jag inte alls är nu. Äter bara frukost, lunch och middag som vanligt, men i mindre portioner och jag orkar inte äta något mer än denna normalportion som jag äter. Så det fungerar verkligen tycker jag. Är så glad att jag slipper detta ständiga sug eller pizza, chips eller annat skit som man inte ska äta. Jag tycker absolut att du ska prova slim sip. Ska tillägga att jag dicker TVÅ sådana om dagen, till lunch och middag, då jag har för vana att äta mer då. Frukost äter jag inte mycket av, så då är det inte någon mening att dricka Slim Sip innan.

  • Äldre 26 May 10:04
    #12
    En himmelsk drog skrev 2013-12-18 14:23:47 följande:
    Lurendrejeri för att tjäna pengar, det är min åsikt. Ska man prompt testa glukomannan finns det billigare och bättre alternativ än slim sip.
    Det var inte det som var frågan. Har du inte använt eller har erfarenhet av Slim sip så håll käften!!!
  • Äldre 26 May 10:05
    #13
    Matte83 skrev 2014-01-28 12:50:59 följande:
    klassiskt säga att det inte biter med röra på sig, vad gör dig unik annorlunda? finns inga genvägar. Skulle ALDRIG testa sådana här skitsaker.. svälla din magsäck med ämnen som sägs ska "absorbera" fetter osv.. Det tar ju samtidigt bra näring, Fett är inte boven. Glukos, dina kolhydrater i för stora mängder är. Fett är bra så länge det inte är dåliga fetter. Lägg dina pengar istället på lite böcker är mitt råd. Böcker om effektiv "kom igång" träning samt matlagning som är nyttig och sist men absolut inte minst näringslära. När du börja förstå mekaniken på just din kropp så är det så man skratta åt sånna här reklamer och skit produkter.

    PS. Mycket av sånna här sk mirakel dieter gör inte så man tappar den vikt man gör i "fett" , Använd måttband istället och mät. Vikt variera otroligt. Kroppen består av mestadels vad? jo vatten. Man tappar mycket vätska i dessa dieter oftast, då syns snabba resultat och man kan sälja en produkt som sägs "fungera" men är det verkligen sanning i detta? Ha detta i åtanke.
    Vh
    Märkligt att inte kunna få ett svar på en ställd fråga. Men en massa annat skit kan du häva ur dej. Håll käften om du inte vet svaret på frågan!!!
  • Äldre 26 May 10:07
    #14
    En himmelsk drog skrev 2013-12-18 14:23:47 följande:
    Lurendrejeri för att tjäna pengar, det är min åsikt. Ska man prompt testa glukomannan finns det billigare och bättre alternativ än slim sip.
    fridafridafridafrida skrev 2014-02-02 22:45:47 följande:

    LÄS FRÅGORNA. SVARA PÅ DEM KOM INTE MED NÅGON FÖRBANNANDE PREDIKAN.


    Vill hon veta om någon har erfarenhet av de så ska de MED erfarenhet svara, inte du som inte vet. Blir bara så otroligt förbannad. Letar efter för och nackdelar på internet och allt jag hittar är tränngsnarkomaner som predikar om deras nyttiga liv. Svara på frågrens frågor och svara inom ramen. De underlättar för oss ALLA. tack



    Håller med dej. Märkligt att man inte ska kunna få ett enkelt svar på en fråga utan en massa fördommar
Svar på tråden Slim sip?