• Lova7130

    Planerar syskon 2014/2015, följas åt? :)

    Hej på er :) Är mamma till två underbara skrattar på 3 och 4 år.. Är själv 27.. Bebislängtan har kommit som en blixt från klar himmel och kan knappt vänta tills jag får ge dem ett litet syskon..Är vi fl därute som planerar bebis? :) Jag hade min första Ägglossning igår! :) Vore otroligt om det tog sig på första försöket.. Men vore kul att vädra alla känslor med andra! Kram på er

  • Svar på tråden Planerar syskon 2014/2015, följas åt? :)
  • Gummsan
    jonie skrev 2014-01-30 21:07:48 följande:
    Vilken dag är du på??
    ? Alfred 130406 ? Lillebror/lillasyster BF 141012 ?
    Har börjat räkna om. Tog mina rosa flytningar som mens ist så dag 10 räknas dom inte spm mens så dag 38 eller nått. Fått sånna här streck i två veckor
  • Maryswe

    Har också väldigt svårt att räkna om. Bruna flytningar kom i fredags men mensen kom "på riktigt" i tisdags så vet inte riktigt när jag ska räkna ifrån. Då är det tur med ägglossningstest!

  • Cazza

    Hur länge har ni försökt dankine?

    Förstår verkligen frustrationen hos er som inte blivit gravida! Vad är det som är så svårt kan mAn ju undra när ägg o spermie borde befunnit sig på samma plats samtidigt. Vi kämpade ett tag m vår första men jag tror det var effekten av ppiller som satt kvar länge. Kollade upp adoption och fosterbarnalternativ t.om..

  • Inheaven
    KnytetsMamma skrev 2014-01-31 09:20:42 följande:
    Inheaven, vad är det för tabletter du ska ta?



    Boragokapslar, ska ställa hormonerna i balans och göra slemhinnan tjock och fin.

    Jag tog alldeles för lite så vi får se om det hjälper med två.
  • Cazza

    Jag blev ju gravid denna månad. Var övertygad om att jag fått mens då jag blödde lite men nästa dag visade svaaagt streck , bim-2,det är fortfarande lika svagt på bim+2 men enligt clearblues raka rör " gravid" så är jag det. Egentligen bör mani testa innan bim.

  • Maryswe
    Cazza skrev 2014-01-31 11:05:19 följande:

    Jag blev ju gravid denna månad. Var övertygad om att jag fått mens då jag blödde lite men nästa dag visade svaaagt streck , bim-2,det är fortfarande lika svagt på bim+2 men enligt clearblues raka rör " gravid" så är jag det. Egentligen bör mani testa innan bim.


    Nej bättre att vänta men det är ju så svårt :)

    Härligt att det gick mkt snabbare för er den här gången!
  • Inheaven
    Cazza skrev 2014-01-31 11:05:19 följande:
    Jag blev ju gravid denna månad. Var övertygad om att jag fått mens då jag blödde lite men nästa dag visade svaaagt streck , bim-2,det är fortfarande lika svagt på bim+2 men enligt clearblues raka rör " gravid" så är jag det. Egentligen bör mani testa innan bim.



    Nej jag vet, ändå är man så dum att man gör det.
Svar på tråden Planerar syskon 2014/2015, följas åt? :)