• Svar på tråden 2014- Året vi VILL bli gravida
  • Eea
    Dakine skrev 2014-01-02 22:54:32 följande:
    Gjorde ett test ikväll, tycker att jag kan se ett svagt plus men vågar absolut inte hoppas på någonting!! Tog ett ikväll bara för att jag alltid är så jävla nyfiken. Men ska vänta till på söndag/måndag med att ta ett nytt och då på morgonen får vi se! Visar det inget då, ja då är det ju inget :) 

    Vad hade du för symtom :)?
  • LillaLady
    Eea skrev 2014-01-03 11:21:48 följande:

    Jag fick lite rosa vid min ÄL denna gång, brukar inte ha det annars :S..kanske inte till någon större hjälp.

    hmmm,, skumt ju! :S
    Har haft ömma bröstvårtor i några dagar o igårkväll fick jag även lite "mensvärk". Vet inte om de tyder på ÄL?
    Dum spiro, spero
  • Eea
    LillaLady skrev 2014-01-03 11:37:07 följande:

    hmmm,, skumt ju! :S
    Har haft ömma bröstvårtor i några dagar o igårkväll fick jag även lite "mensvärk". Vet inte om de tyder på ÄL?

    Ja jag tror det kan tyda på ÄL..googlade själv när jag fick detta och då stod det man kan få rosa flytning som är tecken på att då har man ÄL..ömma bröst och mensvärk har jag också i samband med det och rätt mycket flytningar.
  • Sjöblomman

    Hos oss är det inte många som är gravida. Det jobbiga är nog snarare att det "bara" är jag av mina vänner som är inne på barn. De andra är fortfarande singlar och far runt nätterna i ändå, så de är inte så insatta när jag vill prata om det. De är förstående så det är inte så, men jag känner att vi inte riktigt är i fas.

    I övrigt ingen mens än... BIM+2 idag och vi hade sex igår för att få igång mensen, det brukar forsa på som bara den efter sex men inte den här gången.

  • joss82

    Hoppar in här i tråden även om vi inte riktigt börjat med verkstaden än utan nog väntar till våren. Hänger dock här väldigt mycket ändå för tillfället, drömmer och fantiserar och läser om andras erfarenheter. Precis som några av er andra har jag inte många i min närmaste krets som är inne på barnskaffande, snarare flera som inte alls vill prata om det. Skönt att vara här då, där man verkligen kan grotta ner sig! Håller tummarna för er alla härinne, önskar oss massa fina bebismagar under året!

  • HallåKatten
    Linkken skrev 2014-01-03 10:56:36 följande:
    Mensen kom till slut, på bim + 18. Hoppas kroppen blir bättre i balans nu. Ska testa med äl-test denna månad och försöka lite mer på allvar nu. Skönt att kunna ta nya tag i alla fall, var jobbigt att inte veta vad som var på gång...

    Jag är 26 år, blir mitt första barn och sambons tredje.
    Tråkigt att det var mensen som kom, men skönt att du tillslut fick den eftersom det inte är kul att gå runt utan plus och bara få vänta. Min kom en månad sent så vet hur det känns. Men nu får vi ta nya friska tag på nytt år och hoppas att allt går vår väg :)
  • Eea

    Har BIM imorgon, vad tror ni om att våga testa nu?
    Ens det inte är morgonurin och inga vidare tecken, men fick den konstiga blödningen som jag misstänker som nid.
    Skulle mensen komma imorgon blir man ändå så besviken.

  • tsk
    Eea skrev 2014-01-03 15:57:48 följande:
    Har BIM imorgon, vad tror ni om att våga testa nu?
    Ens det inte är morgonurin och inga vidare tecken, men fick den konstiga blödningen som jag misstänker som nid.
    Skulle mensen komma imorgon blir man ändå så besviken.
    Om du klarar av att vänta till imorgon är det nog bäst :)
  • Kerstin91

    Jag och min sambo har försökt i 3 år.

    Inget hänt :( förutom ett tidigt missfall.

    Går utredning, hittar inget fel på varken mig eller min sambo.

    Men kämpar för att bli gravid 2014 :)

  • Sjöblomman
    Kerstin91 skrev 2014-01-03 16:18:08 följande:
    Jag och min sambo har försökt i 3 år.
    Inget hänt :( förutom ett tidigt missfall.
    Går utredning, hittar inget fel på varken mig eller min sambo.
    Men kämpar för att bli gravid 2014 :)
    Kämpa skönt! Skönt att det inte är något som är fel.
Svar på tråden 2014- Året vi VILL bli gravida