• Svar på tråden 2014- Året vi VILL bli gravida
  • Sjöblomman
    Eea skrev 2014-01-03 15:57:48 följande:
    Har BIM imorgon, vad tror ni om att våga testa nu?
    Ens det inte är morgonurin och inga vidare tecken, men fick den konstiga blödningen som jag misstänker som nid.
    Skulle mensen komma imorgon blir man ändå så besviken.
    Testa, testa, testa!!!
  • Dakine

    Har ont i brösten, trött, sura uppstötningar... 

    Fick en kraftig blödning idag när jag gick på toa, sen efter det inget mer... 
    Förstår inte vad som händer! 

    Fick dock veta att en kompis till mig som försökt få barn i 4 år äntligen är gravid :D 

  • Sjöblomman
    Eea skrev 2014-01-03 20:20:58 följande:
    Testade precis, negativt..:( bim imorgon så bara att vänta in den nu.

    Tråkigt!
  • tsk
    Eea skrev 2014-01-03 20:20:58 följande:
    Testade precis, negativt..:( bim imorgon så bara att vänta in den nu.
    Så synd! Lycka till vid nästa försök!
  • TheBlueOcean

    Här började det nya året med att mensen kom... inte det roligaste!
    Men nu har jag bestämt mig för att jag vill ringa till den andra privata läkaren som finns i vårt område och kolla vad hon säger. Vi hade bestämt oss för att vänta med att ringa henne tills jag hade pluggat klart och försöka själva tills dess. Nu ska jag dock prata med maken och se vad han säger. Vill så gärna ha ett syskon till "lilla" tjejen vår och inte allt för många år mellan dem.

  • Sjöblomman
    TheBlueOcean skrev 2014-01-06 02:42:43 följande:

    Här började det nya året med att mensen kom... inte det roligaste!
    Men nu har jag bestämt mig för att jag vill ringa till den andra privata läkaren som finns i vårt område och kolla vad hon säger. Vi hade bestämt oss för att vänta med att ringa henne tills jag hade pluggat klart och försöka själva tills dess. Nu ska jag dock prata med maken och se vad han säger. Vill så gärna ha ett syskon till "lilla" tjejen vår och inte allt för många år mellan dem.


    Så tråkigt! Men prata med din man, skadar ju inte att ni träffar läkaren och pratar lite. Hoppas ni får plus snart!

    Själv fick jag mens imorse, BIM+4. Blev glad att mensen till slut kom eftersom jag testat neg flera gånger och började oroa mig för att nåt var fel. Startar det nya året med en fertilitetsmonitor. Hoppas det funkar bra.
  • mammaN92

    Jag hänger gärna på här om det är okej? 

    Är 21 år och försöker bli gravid med barn nr. 2. Lättare sagt än gjort. Nu i januari så har vi försökt i två år utan ett endaste plus. :( Jag hoppas nu på att få ett plus detta år! 

    Har BIM 14/1. 

  • Thotis90

    Jag hakar på här. Jag följde 2013-tråden, men hade inte turen med mig. Vi går in på 25:e försöket så snart mensen har kommit (fick innan-mensen-flytningar igår och har nu svag mensvärk)


    Oförklarligt barnlös - hedblom.blogg.se
  • Thotis90
    LängtansBlåaBlomma skrev 2013-12-31 02:27:42 följande:
    Hejsan! Någon här som försökt ett tag?? Vi började oktober-12.
    Vi började jan-12...
    Oförklarligt barnlös - hedblom.blogg.se
Svar på tråden 2014- Året vi VILL bli gravida