• Svar på tråden 2014- Året vi VILL bli gravida
  • tsk
    replica skrev 2014-01-08 21:11:42 följande:
    Idag är det BIM-2.. Har molvärk i magen, sitter dock högre upp än vad det brukar göra.. Mår lite småilla, varit extremt trött och haft en hejdundrande huvudvärk de senaste dagarna.. Tror dock jag är extremt skengravid.. Men ett litet hopp finns ju! Solig
    Jag är också på BIM-2 idag! Hoppas, hoppas! Jag tror att jag hade nidblödning igårkväll och idag! Men vågar ändå inte tro det. Har även mått lite illa och blev väldigt illamående när jag åkte på krokiga vägar i lördags. Brösten är jätteömma, så nu hoppas jag verkligen att inte mensen kommer!!
  • LillaLady
    tsk skrev 2014-01-08 21:44:21 följande:
    Jag är också på BIM-2 idag! Hoppas, hoppas! Jag tror att jag hade nidblödning igårkväll och idag! Men vågar ändå inte tro det. Har även mått lite illa och blev väldigt illamående när jag åkte på krokiga vägar i lördags. Brösten är jätteömma, så nu hoppas jag verkligen att inte mensen kommer!!

    Ursäkta för äcklig fråga kanske, men hur är/var din nidblödning?
    Tror jag har en nu.. :P
    Dum spiro, spero
  • Eleonor01

    Tsk

    Nid har man när ägget fäster Mao cirka 6 dagar efter äl. Inte så nära bim tyvärr med håller tummen för dig :)

  • ektopp

    Plussade idag, på BIM eller BIM+1. Första försöket var det dessutom. Känns helt galet!

    Håller tummarna för att det snart blir positiva besked för er andra i tråden, speciellt ni som kämpat ett tag!

  • LillaLady
    ektopp skrev 2014-01-10 08:09:36 följande:
    Plussade idag, på BIM eller BIM+1. Första försöket var det dessutom. Känns helt galet!

    Håller tummarna för att det snart blir positiva besked för er andra i tråden, speciellt ni som kämpat ett tag!

    Grattis!! :D

    Jag vet inte om jag har en nidblödning eller om jag har fått min första mellanblödning. Blöder väldigt sparsamt o det är 7 dagar sen ÄL o ca 7 dagar kvar till BIM.
    Dum spiro, spero
  • LillaLady

    Har tänkt att jag ska försöka vänta ut BIM.. Så nästa helg.. Usch.. Är så nojjig, o man märker minsta lilla skillnad (eller inbillar sig??) Går runt med konstant irriterande huvudvärk sen en tid tillbaka, molande värk i tjejmagen, inte så stark dock, halvt ömma bröstvårtor, o igår blödde jag lite på morgonen samma idag.. :/


    Dum spiro, spero
  • Sjöblomman
    ektopp skrev 2014-01-10 08:09:36 följande:
    Plussade idag, på BIM eller BIM+1. Första försöket var det dessutom. Känns helt galet!Håller tummarna för att det snart blir positiva besked för er andra i tråden, speciellt ni som kämpat ett tag!

    Grattid!
  • ektopp
    LillaLady skrev 2014-01-10 08:27:58 följande:
    Har tänkt att jag ska försöka vänta ut BIM.. Så nästa helg.. Usch.. Är så nojjig, o man märker minsta lilla skillnad (eller inbillar sig??) Går runt med konstant irriterande huvudvärk sen en tid tillbaka, molande värk i tjejmagen, inte så stark dock, halvt ömma bröstvårtor, o igår blödde jag lite på morgonen samma idag.. :/

    Jag tyckte också att tiden ca en vecka innan BIM var tuff, olidlig väntan. Försök sysselsätta dig med annat, det som blir det blir ;)

    Tack Sjöblomman! :)
Svar på tråden 2014- Året vi VILL bli gravida