• Anonym (Tjeje­n)
    Äldre 6 Jan 14:27
    76284 visningar
    119 svar
    119
    76284

    killar- fint/osexigt med små bröst på tjej?

    Jag har tight rumpa, fina ben och ett enligt många sött ansikte. Har tyvärr endast en knapp a-kupa. Tycker ni det är osexigt i sängen el helt ok? Funderar på en operation . Hade ni föredragit små bröst (helt platt nästan) eller silikon?

  • Svar på tråden killar- fint/osexigt med små bröst på tjej?
  • Äldre 6 Jan 14:28
    #1

    Operera inte - snälla! Små bröst har sin charm med och på rätt person kan det driva mig till vansinne. Jag smörar inte eller försöker att få dig att må bättre, är ärlig. Det är inget fel på små bröst och vad du än gör så operera inte!

  • Äldre 6 Jan 14:29
    #2

    Vill bara inflika att alla män inte är bröstfixerade. Min sambo är inte mycket för bröst (eftersom de är skapade för att ge barn mat), utan han gillar rumpor. Om du har små bröst har du säkert annat att erbjuda. Vill du däremot operera brösten skall du göra det. Jag vill själv göra det.


    Oförklarligt barnlös - hedblom.blogg.se
  • Äldre 6 Jan 14:31
    #3

    Om du vill operera dina bröst för att imponera på killar eller bli bekräftad så gör det inte. Det gör alltid lika ont att läsa sånt....men behövs en operation av någon annan anledning så säger jag ju inte nej till det.

  • Äldre 6 Jan 14:33
    #4

    Man kan vara bröstfixerad och föredra små bröst på kvinnor, finns inget vackrare än kvinnor som har A-B eller en liten C-kupa.

  • Äldre 6 Jan 14:41
    #5

    Nej för tusan! Gå inte på mediamyten att det bara finns en slags bröst som är ok. Har själv små bröst och tycker det är skitpraktiskt och snyggt. Dessutom har jag i princip likadana bröst nu som jag hade innan jag fick mina barn. Ska du dessutom operera dig för att anpassa dug till vad killar gillar så är det ett ännu fetare nej.

  • Äldre 6 Jan 14:44
    #6

    Det är sexigt med små bröst. För min del tycker jag mycket bättre om det än om stora, klumpiga meloner som inte ryms i händerna.

  • Äldre 6 Jan 14:51
    #7
    Johan70 skrev 2014-01-06 14:44:48 följande:
    Det är sexigt med små bröst. För min del tycker jag mycket bättre om det än om stora, klumpiga meloner som inte ryms i händerna.

    Då är vi två.
  • Äldre 6 Jan 14:52
    #8
    Elmocco skrev 2014-01-06 14:51:11 följande:

    Då är vi två.
    Tre :)
  • Bitche­sbetri­ppiN
    Äldre 6 Jan 14:57
    #9

    Är tjej, men tycker att det är mycket finare med små bröst än med stora! Önskar så att jag hade små bröst, istället för dessa "meloner"

  • Äldre 6 Jan 14:58
    #10

    Och jag tycker bröst är som snyggst när bäraren själv tycker om dem :) (och gärna lite proportionellt mot resten av kroppen)

Svar på tråden killar- fint/osexigt med små bröst på tjej?