• Brewilma

    Någon med bf runt sep 2014 i jönköpings län?

    Hej!! Jag och min man väntar vårat första barn och har bf i slutet av september. Tänkte höra om det är någon mer i närheten som är i ungefäf samma fas?

  • Svar på tråden Någon med bf runt sep 2014 i jönköpings län?
  • 123pippi

    Jag är 37 år o bor i Jönköping. Det finns tre privata gynekologer på Storgatan i Jönköping. Thomas katzin, carl-johan granqvist o en till som jag inte kommer på namnet på. Jag har haft ont i ryggen men vet inte om det beror på graviditeten eller något annat. Känns lite tidigt för grav symptom!

  • Brewilma

    Tack för svaren! Det hade lätt varit värt pengarna men eftersom vi ska iväg nu kommer det nästan vara dags för fördta ultraljudet när vi kommer hem så vi får vara nyfiken ett tag till :)

    Man kan ju få molvärk rätt tidigt och den kan ju kännas i ryggen också så det är nog inte omöjligt att det är pga graviditeten.

  • 123pippi

    Jo, jag har läst om molvärk men det verkar vara längst ner på ryggen. Jag har ont mitt på ryggen. Igår gick det som ett band till framsidan under brösten! Känns lite tidigt för det. Så det kan nog lika väl vara typ träningsvärk eller nåt. Finns ju liksom ingenting där uppe som borde ha med graviditeten att göra

  • zion

    Vi fick se en "klump" idag med ett fint tickande hjärta, det är väl först nu jag har börjat fatta att jag ska bli mamma! Är så glad!

  • 123pippi

    Måste vara Kul att se att det finns något därinne som växer och snart ska bli en levande människa😊

  • zion

    Ja, det var helt fantastiskt att få se "klumpen" ! Vi berättade även för våra föräldrar igår och idag har min mor bombaderat mig med sms där hon förklarar hur glad hon är mm. Min svärmor fick tårar när vi berätttade, så vi tycker det är jätte roligt att vi fick se goda reaktioner! Har ni berättat för någon än?

  • 123pippi

    Ja jag har berättat för föräldrar o syskon. De blev jätteglada! Eftersom jag är singel så ville jag gärna dela nyheten med nån.

  • Brewilma

    Vi har berättat för mina föräldrar och några nära vänner. Ska berätta för mannens föräldrar i veckan tror jag. Även om det inte går vägen tycker jag det känns skönt att några vet i alla fall :)

Svar på tråden Någon med bf runt sep 2014 i jönköpings län?