• Brewilma

    Någon med bf runt sep 2014 i jönköpings län?

    Hej!! Jag och min man väntar vårat första barn och har bf i slutet av september. Tänkte höra om det är någon mer i närheten som är i ungefäf samma fas?

  • Svar på tråden Någon med bf runt sep 2014 i jönköpings län?
  • zion

    Och barnmorskor räknar på att alla har en cykel på 28 dagar! Så det kan strulla till det om man har längre eller kortare cykel. Det bästa är att vänts på ul där dom kan räkna ut det med hjälp av måtten

  • zion

    7+6 idag och 20 procent av graviditeten har gått, det känns ju helt fel att det redan har gått 20 procent! 

  • 123pippi

    Inte så värst bra. Illamåendet har hittat hit o jag är dessutom väldigt trött. Är såå skönt att dyka ner i soffan efter jobbet! Hur mår du själv?

  • zion

    Det låter ungefär som mig, har börjat äta postafen som tar bort lite av illamåendet! Super trött framåt lunch tid. Men jag tycker att det borde gå över snart! Å jag längtar tills brösten slutar göra ont, det är ju hopplöst att behöva skydda sina bröst från allt, går ju inte krama gubben min.

  • 123pippi

    Ajdå! Brösten är inga problem för mig. Ömmar lite när jag duschar men det är allt! Har svårt att ta mig upp på morgonen pga illamåendet. Provade postafen men det fick mig bara att må mer illa😢 kommer bli långa veckor framöver!

  • Brewilma

    Hej! Nu har vi kommit hem från våran semester. Har varit toppen men det äe sjukt skönt att vara hemma igen. Hur mår ni? Är illamåendet bättre? Själv har jag börjat må lite illa men fortfarande hanterbart.

    Vet ni hur lång tid det är på väntetid för ultraljud?

  • Brewilma

    Våran barnmorska sa att man skulle boka det själv och även om det är wtt tag kvar till vecka 12 så börjar det ju närma sig

Svar på tråden Någon med bf runt sep 2014 i jönköpings län?