• MirandaMay

    dags för syskon!

    Hej!
    Jag har tre barn och nu planerar vi vårt fjärde!
    En av de mysigaste sakerna under treans graviditet var den tråd jag var med i här. Vi var ett gäng som följdes åt från start tills efter att bebisarna kom.
    Jag skulle gärna vilja ha ett sånt gäng igen! Vilket barn i ordningen tycker jag är mindre viktigt.
    Nån som vill haka på och dela tankar under den fantastiskt roliga och ibland svåra vägen till en bebis?


  • Svar på tråden dags för syskon!
  • angeni

    Ä+8 idag och mensvärken är ett faktum ikväll:( drygt. Men hoppas ju att det pekat på något såklart.

    Bim-8 idag. Det går iaf framåt.

    Kaninkanin: stort grattis till dig med. :) kul med plus i tråden :)

  • MirandaMay

    Själv är jag på Bim -4 massa mensvärk och negativt test. Så det blev nog inget plus för mig denna månad. Men hoppet är det sista som överger en!

  • MirandaMay
    angeni skrev 2014-05-16 19:04:15 följande:
    Ä+8 idag och mensvärken är ett faktum ikväll:( drygt. Men hoppas ju att det pekat på något såklart.

    Bim-8 idag. Det går iaf framåt.

    Kaninkanin: stort grattis till dig med. :) kul med plus i tråden :)



    Mensvärk åtta dar före Bim var långt kanske växtvärk? Brukar du få ont så långt innan?
  • videotapes
    lantligadrömmar skrev 2014-05-16 14:15:36 följande:
    Välkommen videotapes!! smile1.gif visst är det spännande med babyverkstad! Detta blir mitt första försök, jag är alldeles larvigt pirrig smile5.gif vår minsta är 1 och trodde aldrig vi skulle vilja ha så tätt, men detta känns helrätt, vill att det ska bli + snabbt nu!! smile1.gif man är ju inte sämre än att man kan ändra sej, mellan vår 1:a och 2:a är det 4,5 år. Hur har det varit med första barnet, att bli gravid osv?


    Vad härligt, jag håller tummarna för dig! Min son blev till på en gång, eller han var en liten överraskning snarare. Tror inte vi kommer försöka superaktivt nu och schemalägga tillverkningen utan det får komma som det kommer, förhoppningen är mest att det sker någongång i år.


     


    MirandaMay skrev 2014-05-16 18:50:53 följande:
    Videotapes och busigasyrran varmt välkomna hit till vår trevliga tråd! smile1.gif

    Tack snälla!


    Och till er andra; grattis till alla plus!

  • angeni

    Förra gången hade jag mensvärk väldigt tidigt. Men återstår att vänta och se vad det beror på. Antingen mens eller graviditet :)


    MirandaMay skrev 2014-05-16 19:11:11 följande:
    Mensvärk åtta dar före Bim var långt kanske växtvärk? Brukar du få ont så långt innan?

  • Trolla

    Men GRATTIS Limpa och Karinkanin!!! Gud va kul med en riktig plussar-tråd! Åååh va jag önskar att jag får haka på er snart!!

Svar på tråden dags för syskon!