• MirandaMay

    dags för syskon!

    Hej!
    Jag har tre barn och nu planerar vi vårt fjärde!
    En av de mysigaste sakerna under treans graviditet var den tråd jag var med i här. Vi var ett gäng som följdes åt från start tills efter att bebisarna kom.
    Jag skulle gärna vilja ha ett sånt gäng igen! Vilket barn i ordningen tycker jag är mindre viktigt.
    Nån som vill haka på och dela tankar under den fantastiskt roliga och ibland svåra vägen till en bebis?


  • Svar på tråden dags för syskon!
  • Evig kärlek
    JhjärtaK skrev 2014-06-15 21:22:24 följande:
    Evig kärlek: Något syns ju definitivt på den trixade bilden men ser inte något på den otrixade, men streck syns ju alltid bättre i verkligheten än vad de gör på kort. Så hoppas att du får ett tydligt streck imorgon med dem som mäter från 25, var har du beställt ifrån och vilken sort?
    Ja, alltså även i verkligheten syns det knappt. Jag måste vrida och vänta och i rätt ljus för att kunna ana ett till streck. Så antingen är det tidigt, eller så är det ingenting. Nu beställde jag små stickor från billiga tester. Vet inte vad de heter men det är liknande som de jag tagit fast mindre. De stickorna jag beställde har jag använt de gånger jag blivit gravid tidigare så jag tycker de funkar :)
  • JhjärtaK
    Evig kärlek skrev 2014-06-15 21:29:32 följande:
    Ja, alltså även i verkligheten syns det knappt. Jag måste vrida och vänta och i rätt ljus för att kunna ana ett till streck. Så antingen är det tidigt, eller så är det ingenting. Nu beställde jag små stickor från billiga tester. Vet inte vad de heter men det är liknande som de jag tagit fast mindre. De stickorna jag beställde har jag använt de gånger jag blivit gravid tidigare så jag tycker de funkar :)
    Ok, lycka till imorgon!!
  • Erli
    Evig kärlek skrev 2014-06-15 20:05:19 följande:
    Jamilia skrev 2014-06-15 16:36:25 följande:
    Håller tummarna att du får rätt!!! Spännande! Lycka till! ?
    Tack. Så himla spännande :DJag är en sådan där jobbig "testnarkoman" som njuter av att kunna analysera testet lite. Jag vet ju att att jag ändå kommer ha ett definitivt svar inom ett par dagar jag tror faktiskt ett digitalt skulle säga inte gravid oavsett just nu när det är så svagt. Plus att cb är så dyrt ;) Angående bim har jag ingen aning. Helammar min lille kille fortfarande så mensen lyser med sin frånvaro.
    Erli skrev 2014-06-15 09:01:17 följande:Å vad spännande. Men var det de röda RFSU? De är ju inte så känsliga , alltså man plussar senare på RFSU än typ cb som mäter 25ml (RFSU mäter väl 50ml?).

    Hehe våra stackars män! De verkar inte ha lika bra syn som oss ;) när jag plussade så var strecket vääääldigt svagt men ändå synligt rosa. Gubben såg inte ett skit, jag såg jättetydligt. Våra ögon är väl mer tränade kanske ;)

    Håller tummarna för att du får en plus imorgon som även din man ser ;)
    Ja, det var RFSU's röda test. Visste inte att de mätte sämre än andra. Men nu när jag var inne på internet och sökte lite stod det att de mäter 50 ml, precis som du sa. Nu har jag beställt test som mäter 25 ml som borde komma imorgon. Brevbäraren kommer vid lunch så det blir till att sitta och häcka vid lådan ;)

    Kollar på de tester jag redan tagit och jag skulle på riktigt bli förvånad om det är negativt nu. Försöker ta bild på det men det är så svagt så det lyckas inte riktigt...



    Lycka till, håller tummarna för dig idag!
  • Erli

    Ursäkta mitt tjat, men har inte berättat för nån än och jag bara måste få visa!!

    5+0 idag :) tror jag kan sluta testa nu..

  • MirandaMay
    Erli skrev 2014-06-16 07:47:47 följande:
    Ursäkta mitt tjat, men har inte berättat för nån än och jag bara måste få visa!!

    5+0 idag :) tror jag kan sluta testa nu..



    Hihi sååå fina!!!!
  • MirandaMay
    Nallebjörnis skrev 2014-06-15 22:39:56 följande:
    Hej vi planerar nr 2

    Är det ok om jag hänger på?



    Självklart! Välkommen. Hur gammal är första?
  • MirandaMay
    Evig kärlek skrev 2014-06-15 21:29:32 följande:
    Ja, alltså även i verkligheten syns det knappt. Jag måste vrida och vänta och i rätt ljus för att kunna ana ett till streck. Så antingen är det tidigt, eller så är det ingenting. Nu beställde jag små stickor från billiga tester. Vet inte vad de heter men det är liknande som de jag tagit fast mindre. De stickorna jag beställde har jag använt de gånger jag blivit gravid tidigare så jag tycker de funkar :)



    Såå spännande! håller tunmarna för ett tydligt plus i dagarna!!
Svar på tråden dags för syskon!