• MirandaMay

    dags för syskon!

    Hej!
    Jag har tre barn och nu planerar vi vårt fjärde!
    En av de mysigaste sakerna under treans graviditet var den tråd jag var med i här. Vi var ett gäng som följdes åt från start tills efter att bebisarna kom.
    Jag skulle gärna vilja ha ett sånt gäng igen! Vilket barn i ordningen tycker jag är mindre viktigt.
    Nån som vill haka på och dela tankar under den fantastiskt roliga och ibland svåra vägen till en bebis?


  • Svar på tråden dags för syskon!
  • Trolla
    Apelsin skrev 2014-06-24 11:57:02 följande:
    Hoppas det inte var ett spök! Var det vitt?I dag är jag på Bim +2 och ingen mens i sikte än. Riktigt ont i ryggen. Ska nog testa mig i morgon igen.



    Nej det var ett svaaaaagt blågrått streck som bara syns om man tänder lampan och vinklar testet mot ljuset. Så jag vågar inte tro på det än. Hur många dagar plus äl ligger du på? Jag är på äl +10=Bim -1 för min del.
  • MirandaMay

    Hej allihopa! Har varit lite off med midsommarfirande osv, ska läsa ikapp i tråden ikväll men måste bara få dela med mig!!!!!  
    Jag har bim idag, har testat negativt hela veckan MEN IDAG FICK JAG POSITIVT!!!! 
    Två från testlagret och ett digitalt som visar Gravid 1-2. 
    HURRA!!!

  • Nika10
    MirandaMay skrev 2014-06-24 17:00:19 följande:

    Hej allihopa! Har varit lite off med midsommarfirande osv, ska läsa ikapp i tråden ikväll men måste bara få dela med mig!!!!! smile2.gif  
    Jag har bim idag, har testat negativt hela veckan MEN IDAG FICK JAG POSITIVT!!!! 
    Två från testlagret och ett digitalt som visar Gravid 1-2. 
    HURRA!!! smile2.gifsmile2.gifsmile2.gif


    Hurraaaa för dej Mirandamay !!!!

    Tusan va härligt!!!

    Jag väntar på BIM, nästa fredag. Vi prickade in äl, hade sex ons Tors fredag fick utslag på äl sticka på torsdagen.. Så hoppas det ger resultat :)
  • Nallebjörnis
    MirandaMay skrev 2014-06-24 17:00:19 följande:

    Hej allihopa! Har varit lite off med midsommarfirande osv, ska läsa ikapp i tråden ikväll men måste bara få dela med mig!!!!!  
    Jag har bim idag, har testat negativt hela veckan MEN IDAG FICK JAG POSITIVT!!!! 
    Två från testlagret och ett digitalt som visar Gravid 1-2. 
    HURRA!!!


    Wooohooo Grattis!!!
    *Michaela Victoria 091216*
  • Erli
    MirandaMay skrev 2014-06-24 17:00:19 följande:

    Hej allihopa! Har varit lite off med midsommarfirande osv, ska läsa ikapp i tråden ikväll men måste bara få dela med mig!!!!! smile2.gif  
    Jag har bim idag, har testat negativt hela veckan MEN IDAG FICK JAG POSITIVT!!!! 
    Två från testlagret och ett digitalt som visar Gravid 1-2. 
    HURRA!!! smile2.gifsmile2.gifsmile2.gif


    Åååå grattis! Vad härligt :)
  • Trolla

    Miranda: GRATTIS va kul! Nu börjar det komma lite plus i tråden igen, härligt!! När blir bf?

    Nika 10: gött! När är nytt Bim? Flytta gärna med Bim/bf-listan

  • angeni
    MirandaMay skrev 2014-06-24 17:00:19 följande:
    Hej allihopa! Har varit lite off med midsommarfirande osv, ska läsa ikapp i tråden ikväll men måste bara få dela med mig!!!!!   Jag har bim idag, har testat negativt hela veckan MEN IDAG FICK JAG POSITIVT!!!!  Två från testlagret och ett digitalt som visar Gravid 1-2.  HURRA!!!

    Stort grattis till plusset :)
  • Nika10
    Trolla skrev 2014-06-24 19:06:02 följande:

    Miranda: GRATTIS va kul! Nu börjar det komma lite plus i tråden igen, härligt!! När blir bf?

    Nika 10: gött! När är nytt Bim? Flytta gärna med Bim/bf-listan smile1.gif


    Ja! Ska fixa BIM listan så fort jag sitter vid datorn!
  • MirandaMay

    Tusen tack för alla Grattis, har jättesvårt att få in att det är på riktigt. Testade ju positivt fem dar innan Bim förra ggn och denna gång var det tvärblankt på Bim-1 och såå svagt idag på Bim. Plus att jag inte kände nån äl men tji på mig! Helt underbart. Hoppas det är starkare på stickan imorgon.

    Bf enligt sista mens är 3e Mars. Fyra dagar efter min yngstas födelsedag och fjorton dar efter min äldstas. Det är nått med mig och denna månad alltså.

  • Trolla
    MirandaMay skrev 2014-06-24 20:16:19 följande:
    Tusen tack för alla Grattis, har jättesvårt att få in att det är på riktigt. Testade ju positivt fem dar innan Bim förra ggn och denna gång var det tvärblankt på Bim-1 och såå svagt idag på Bim. Plus att jag inte kände nån äl men tji på mig! Helt underbart. Hoppas det är starkare på stickan imorgon.

    Bf enligt sista mens är 3e Mars. Fyra dagar efter min yngstas födelsedag och fjorton dar efter min äldstas. Det är nått med mig och denna månad alltså.

    e

    Åh va kul där ser man vilken skillnad på plusdag det kan vara! Nu får du ju starta en tråd för alla med BF i mars 2015

    Jag har stirrat mig blind idag på mitt "spökstreck" (??). Det är där, lika otvetydigt som det inte fanns något extra streck på stickan i söndags. Vågar ändå inte tro något, har en del jobbiga erfarenheter i bagaget och om vi verkligen skulle lyckas på andra försöket är det ju inte klokt! Dottern föddes efter drygt två års försök... Jag har köpt ett digitalt som jag tänkte ta imorgon. Känner att lai blir knäckt om det inte visar något så hoppas och tror gör jag nog vare sig jag vill eller inte :-/
Svar på tråden dags för syskon!