• MirandaMay

    dags för syskon!

    Hej!
    Jag har tre barn och nu planerar vi vårt fjärde!
    En av de mysigaste sakerna under treans graviditet var den tråd jag var med i här. Vi var ett gäng som följdes åt från start tills efter att bebisarna kom.
    Jag skulle gärna vilja ha ett sånt gäng igen! Vilket barn i ordningen tycker jag är mindre viktigt.
    Nån som vill haka på och dela tankar under den fantastiskt roliga och ibland svåra vägen till en bebis?


  • Svar på tråden dags för syskon!
  • Sjörövarfabbefarfarsfar

    Hej!

    Är en 3-barns mamma som längtar efter en liten 4:a. Har velat fram och tillbaka om vi verkligen ska eller ej. ( velar väl fortfarande egentligen) men kör "blir det så blir det"

    Och det hoppas jag att det blir, skulle vara så mysigt med en sommar bebis nästa år.

    Miranda may: kul att se dig här, jag hängde i planerar 3:e tråden innan. Härligt gäng var vi där????


    Mina hjärtan 070105 * 090127
  • MirandaMay
    Sjörövarfabbefarfarsfar skrev 2014-09-22 13:04:00 följande:

    Hej!

    Är en 3-barns mamma som längtar efter en liten 4:a. Har velat fram och tillbaka om vi verkligen ska eller ej. ( velar väl fortfarande egentligen) men kör "blir det så blir det"

    Och det hoppas jag att det blir, skulle vara så mysigt med en sommar bebis nästa år.

    Miranda may: kul att se dig här, jag hängde i planerar 3:e tråden innan. Härligt gäng var vi där????


    Hej!! Kul att se dig igen! Vi var verkligen ett toppengäng, kommer aldrig glömma den tråden! alla frågetecken kommer när man gör smileys i telefonen.

    Vad roligt att du funderar på en fyra. Jag är i v 17 nu och det känns så spännande alltihop. Men hinner knappt reflektera över graviditeten med alla barn att ta hand om. Haha!
  • kohler12

    Kan berätta att den 16 augusti kom Simon till världen :) har vart med i gruppen ett tag :) simon skulle födas 16 oktober ungefär men hade bråttom till världen :) 

  • Nika10
    kohler12 skrev 2014-09-24 09:10:55 följande:

    Kan berätta att den 16 augusti kom Simon till världen :) har vart med i gruppen ett tag :) simon skulle födas 16 oktober ungefär men hade bråttom till världen :) 


    Stort grattis!!! Hur mår ni?
  • MirandaMay
    Sjörövarfabbefarfarsfar skrev 2014-09-23 11:23:11 följande:

    Haha nä det förstår jag att du inte hinner, det går ju i ett med barnen. Oj redan v 17, snart UL då. Spännande! Hade du 3 pojkar?


    Väldigt spännande! Rul nästa torsdag och ja jag har tre pojkar så e väldigt nyfiken på att se vad det blir denna gång! har dubpratat nått mer med din man om att försöka?
  • MirandaMay
    kohler12 skrev 2014-09-24 09:10:55 följande:

    Kan berätta att den 16 augusti kom Simon till världen :) har vart med i gruppen ett tag :) simon skulle födas 16 oktober ungefär men hade bråttom till världen :) 


    GRATTIS vad härligt!!!!
  • OKV3

    Kunde inte hålla mig tills måndag så imorgon kl 13.40 ska jag göra nytt ultraljud. Håll tummarna för mig. Hoppas det är en kvar som lever, tror dessvärre att jag blir hemskickad med cytotec. Iaf får ni gärna tänka mig imorgon. Kramar

  • MirandaMay
    OKV3 skrev 2014-09-24 23:19:00 följande:

    Kunde inte hålla mig tills måndag så imorgon kl 13.40 ska jag göra nytt ultraljud. Håll tummarna för mig. Hoppas det är en kvar som lever, tror dessvärre att jag blir hemskickad med cytotec. Iaf får ni gärna tänka mig imorgon. Kramar


    Ojoj håller verkligen tummarna för dig!!! Kram
Svar på tråden dags för syskon!