• Äldre 25 May 01:06
    42102 visningar
    473 svar
    473
    42102

    Ensam oskuld kille dödade 6 människor

    En oskuld kille skjöt vilt igår, skadade många och dödade 6 personer. Varför? För att han inte var snygg. Oskuld. Ingen Brad Pitt. Han postade en video där han pratar om hur han nedvärderats hela livet av tjejer, hur han hatar alla kvinnor och män och varför de är så ytliga. Precis egentligen som så många svenska killar också känner idag, bara det att de inte har modet att gå ut och döda. Ännu?

    Vad tycker vi om det? Varför är kvinnor så ytliga? Varför ger de inte en chans till män som inte ser ut som Brad Pitt?

    Har kvinnor ingen logik? En dålig tjej vill inte ha en dålig kille, vilket vore det bästa, de skulle ju passat, hon vill ha en bra kille och får det.

    JAG DÅ? vem fan ska jag leva med.

    http://www.independent.com/news/2014...ng-isla-vista/






    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-25 01:07


  • Svar på tråden Ensam oskuld kille dödade 6 människor
  • Äldre 25 May 01:07
    #1

    rätt länk:

  • Äldre 25 May 01:08
    #2
  • Äldre 25 May 01:09
    #3

    Vadå sköt han folk för att dom inte såg ut som Brad Pitt?

  • Äldre 25 May 01:10
    #4

    btw, givitvis var det sjukt gjort av han.

  • Äldre 25 May 01:10
    #5
    athanatos skrev 2014-05-25 01:09:29 följande:
    Vadå sköt han folk för att dom inte såg ut som Brad Pitt?
    han skjöt folk för att dom hånat han hela livet och för att alltid blivit nekad av tjejer. han var oskuld och trött på det.
  • Äldre 25 May 01:17
    #6

    Herregud! Det är väl inte tjejernas fel? Man ska väl kunna sig nej utan att bli skjuten eller vara en dålig människa för det överhuvudtaget.
    Snarare undrar jag varför vissa killar tror att de har automatiskt rätt till den tjejen de pekar på? När ska dessa killar acceptera tjejernas nej och gå vidare med sitt liv.

    Dock tyckte jag synd om killen för han är inte frisk. Det måste vara mobbning som gjorde att han tog detta steg, hade det handlat om sex så hade väl han köpt en hora i stället för att gå runt och skjuta folk.

  • Äldre 25 May 01:21
    #7
    Yasmine123 skrev 2014-05-25 01:17:01 följande:
    Herregud! Det är väl inte tjejernas fel? Man ska väl kunna sig nej utan att bli skjuten eller vara en dålig människa för det överhuvudtaget.
    Snarare undrar jag varför vissa killar tror att de har automatiskt rätt till den tjejen de pekar på? När ska dessa killar acceptera tjejernas nej och gå vidare med sitt liv.

    Dock tyckte jag synd om killen för han är inte frisk. Det måste vara mobbning som gjorde att han tog detta steg, hade det handlat om sex så hade väl han köpt en hora i stället för att gå runt och skjuta folk.
    Det handlar nog inte så mycket om sexet i sig utan snarare att han känner sig utesluten ur samhället. Dagens samhälle går ut på att man grupperar sig i familjer med en partner och barn. Människan är ett flockdjur och behöver sin flock. Om man inte har en partner idag så är det väldigt svårt att tillhöra en flock. Det är troligtvis extremt smärtsamt och kan absolut leda till extrema handlingar. Oftare leder till väl till destruktiva handlingar mot sig själv t ex missbruk och självmord men det kommer antagligen bli vanligare med utåtriktade handlingar.
  • Anonym (Gah)
    Äldre 25 May 01:39
    #8

    Är det du som tjatar om att tjejer bara vill ha Brad Pitt? Tror du vill ha Brad Pitt. Min kille ser ut som Clark Duke, jag vill ha honom ändå. Nej han är inte rik eller har stor kuk. Vad tycker TS vore lösningen för mördaren, att tjejer gav han mercy fucks? Det är inte en rättighet att få en tjej, tjejer är inte pris som delas ut till de killar som vill knulla. Otroligt tragisk händelse men skulden är enbart mördarens.

  • Anonym (Skjut­migint­e)
    Äldre 25 May 01:53
    #9

    Är det ett hot? Död

  • Äldre 25 May 02:29
    #10

    Scary..,,

Svar på tråden Ensam oskuld kille dödade 6 människor