• mullemeck

    Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!

    Jag har precis fått reda på att jag är gravid med vårt tredje barn. Är bara i vecka 5. Men joho så kul med ett syskon till!!

    Storasyskonen är snart 4 och 2 och de kommer att vara lite dryga 4.5 och 2.5 när bebisen kommer. Beräknat 8/2 2015. Fler som väntar tredje???

  • Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!
  • 3oyo

    Vi lär nog berätta för ett par vänner på midsommar, annars familjerna i slutet av juli, barnen i början av augusti, jobbet i mitten av augusti sociala medier, ja om vi nu ska skriva nåt där så efter rul. Så från när barnen vet när ju många veta förhand har inte tänkt be dem hålla tyst.

  • darkisen

    mullemeck: exakt så va det för mig med. Första barnen hade jag platt mage fram till vecka 20 typ. När hon var 1 1/2 år vart jag gravid igen å det var bara att plocka fram gravidkläderna i vecka 8 typ, haha. Nu har jag fortfarande inte fått tillbaka magen sen förra grav så nu är det ingen skillnad. Har sett ut å vara i 6 månaden länge

  • pingeming

    Åh skönt det går framåt för alla

    Jag har berättat för min mamma då bebis kommer komma tunt hennes 50 års dag och hon hade planer på att vi alla skulle resa bort då så kände att hon måste få veta så hon inte hade bokat något.

    Min son som blir 5 i oktober vet också och han smyger så sött om det och viskar och frågar hur stor bebis är <3

    Var även på hälsosamtal igår och fick ny information om vul som jag var på den 2 juni. Jag missförstod läkaren helt och trodde att han menade om vi var oroliga för missfall så kunde vi göra ett nytt vul men tydligen så syntest ingen hjärt aktivitet på första vul så blir ett nytt vul på torsdag för att kolla om dom ser något hjärta

  • pingeming

    Åh skönt det går framåt för alla

    Jag har berättat för min mamma då bebis kommer komma tunt hennes 50 års dag och hon hade planer på att vi alla skulle resa bort då så kände att hon måste få veta så hon inte hade bokat något.

    Min son som blir 5 i oktober vet också och han smyger så sött om det och viskar och frågar hur stor bebis är <3

    Var även på hälsosamtal igår och fick ny information om vul som jag var på den 2 juni. Jag missförstod läkaren helt och trodde att han menade om vi var oroliga för missfall så kunde vi göra ett nytt vul men tydligen så syntest ingen hjärt aktivitet på första vul så blir ett nytt vul på torsdag för att kolla om dom ser något hjärta

  • pingeming

    Var även på hälsosamtal igår och fick ny information om vul som jag var på den 2 juni. Jag missförstod läkaren helt och trodde att han menade om vi var oroliga för missfall så kunde vi göra ett nytt vul men tydligen så syntest ingen hjärt aktivitet på första vul så blir ett nytt vul på torsdag för att kolla om dom ser något hjärta

  • Gweny

    Mina symtom försvann för några dagar sedan, min instinkt stämde och idag på gyn fick vi konstaterat att det är ett ma.  är så otroligt ledsen, att efter lyckas efter så lång tid, och så händer detta.

  • darkisen
    Gweny skrev 2014-06-13 16:50:24 följande:
    Mina symtom försvann för några dagar sedan, min instinkt stämde och idag på gyn fick vi konstaterat att det är ett ma.  är så otroligt ledsen, att efter lyckas efter så lång tid, och så händer detta.



    Nä men fy vad hemskt, stackars er styrkekramar! Fick ett missfall innan mitt första barn, också efter att ha kämpat ett tag, fy va ledsen man va då.
  • Masken80

    Ah jag var helt klar med en pojk född- 05 och en tjej född-09 men nu väntar jag min tredje med bf 13 jan:) Det hände en del på vägen med skilsmässa och omgifte med en ny man som inte har några biologiskt egna barn, ska bli jättekul tycker hela familjen - vi valde att berätta för barnen tidigt då jag mådde illa och var/är trött och grinig men dem kallar det vår hemlis och vill behålla den för sig själva!

  • mullemeck
    Gweny skrev 2014-06-13 16:50:24 följande:
    Mina symtom försvann för några dagar sedan, min instinkt stämde och idag på gyn fick vi konstaterat att det är ett ma. smile4.gif  är så otroligt ledsen, att efter lyckas efter så lång tid, och så händer detta.
    Åh nej! Jag beklagar verkligen! 
Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!