• mullemeck

    Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!

    Jag har precis fått reda på att jag är gravid med vårt tredje barn. Är bara i vecka 5. Men joho så kul med ett syskon till!!

    Storasyskonen är snart 4 och 2 och de kommer att vara lite dryga 4.5 och 2.5 när bebisen kommer. Beräknat 8/2 2015. Fler som väntar tredje???

  • Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!
  • novin10
    Loncelot skrev 2014-06-22 19:52:34 följande:

    Detta kostade 128:- inkl. frakt


    Hur lång tid tar de tills de kommer fram?
  • Loncelot
    novin10 skrev 2014-06-22 20:03:21 följande:
    Hur lång tid tar de tills de kommer fram?
    Brukar ta 1-2 veckor från usa, england bara några dagar och är det typ asiatiskt land kan det ta upp mot en månad.
    Så denna borde väl ta nån vecka från att det skickas eftersom denna är från usa.
  • novin10
    Loncelot skrev 2014-06-22 20:14:10 följande:
    Brukar ta 1-2 veckor från usa, england bara några dagar och är det typ asiatiskt land kan det ta upp mot en månad.
    Så denna borde väl ta nån vecka från att det skickas eftersom denna är från usa.
    Ok tack för info
  • bridgemountain85

    Vad kul :) grattis alla. Vi väntar också nr 3 i januari. Är i vecka 11. Våra andra två kommer att vara 3.5 och nästan 2.5 när tredje barnet anländer :)

    Någon som bor i Småland/Växjö?

  • Edvina

    Loncelot: Tack Klickade hem ett också, var ju inte så dyrt.. Gick ju lätt!! Antar att det inte visar med 100% säkerhet Men lite kul ändå....

  • Loncelot
    Edvina skrev 2014-06-23 06:38:46 följande:

    Loncelot: Tack Klickade hem ett också, var ju inte så dyrt.. Gick ju lätt!! Antar att det inte visar med 100% säkerhet Men lite kul ändå....


    Ja men precis kul grej:):)
  • Sally8585

    Hej alla! Hoppar in här om jag får :) BF i slutet av januari troligtvis. Hur mår ni? Här har illamåendet gått över. Dock så har det ersatts med ständig hunger och när jag äter så blir jag mätt så fort, sen hungrig lika fort igen. Stön ;) Och såklart trött som en zombie.

  • FruTM
    bridgemountain85 skrev 2014-06-22 21:49:15 följande:

    Vad kul :) grattis alla. Vi väntar också nr 3 i januari. Är i vecka 11. Våra andra två kommer att vara 3.5 och nästan 2.5 när tredje barnet anländer :)

    Någon som bor i Småland/Växjö?


    Jag bor i Småland. Fast Nybro :)
  • Fru Sveden
    Loncelot skrev 2014-06-22 19:52:34 följande:

    Detta kostade 128:- inkl. frakt


    det var ju inte så dyrt. jag hade dock blivit förvånad om det var en flicka. är 100% säker på att det är en kille till. Flört
Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!