• Äldre 4 Jun 22:41
    35352 visningar
    873 svar
    873
    35352

    Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!

    Jag har precis fått reda på att jag är gravid med vårt tredje barn. Är bara i vecka 5. Men joho så kul med ett syskon till!!

    Storasyskonen är snart 4 och 2 och de kommer att vara lite dryga 4.5 och 2.5 när bebisen kommer. Beräknat 8/2 2015. Fler som väntar tredje???

  • Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!
  • Äldre 24 Jun 15:18

    Jag ska göra kub nu för första gången. Jag har fyllt 35 och då blir man ju erbjuden det. Hoppas så klart att allt ska vara bra. Om inte får vi ta ställning till det då. Numberthree: Vad har ditt barn för skada?

  • Äldre 24 Jun 15:44

    Vi ska föra kub den 18 juli

  • Äldre 24 Jun 15:49
    darkisen skrev 2014-06-24 12:12:39 följande:

    Oj finns det? Är inte det fostervatten provet du menar då? Annars vill jag nog inte göra det.


    Precis menade provet man gör efteråt om det skulle visa sig nått.
  • Äldre 24 Jun 16:09

    Edvina : min flicka fastnade illa vid förlossningen så de slet ut henne med alldeles för många tag med klocka och under alldeles för lång tid så hon andades inte på 20 min efter att hon kommit ut så hon har en grav cp-skada.

  • Äldre 24 Jun 21:58

    Numberthree: Det måste ha varit jobbigt... Ja då vet ni ju verkligen vad det innebär att ha ett barn med behov extra av stöd. Hur mår hon idag? Hur gammal är hon?

  • Äldre 25 Jun 08:39

    Vad kul :)

    Jag är jättedålig på att kika in här då jag surfar via mobilen men du kan väl maila mig på theres_karlsson@hotmail.com :)


    FruTM skrev 2014-06-23 07:34:29 följande:

    Jag bor i Småland. Fast Nybro :)


  • Äldre 25 Jun 08:59
    Edvina skrev 2014-06-24 21:58:45 följande:

    Numberthree: Det måste ha varit jobbigt... Ja då vet ni ju verkligen vad det innebär att ha ett barn med behov extra av stöd. Hur mår hon idag? Hur gammal är hon?


    Ja det är mycket sjukhusbesök och hjälpmedel men hon är stark och verkar tycka att det ska bli roligt att börja skolan. Hon är 6 år nu.
  • Äldre 25 Jun 21:25

    Idag var vi på inskrivning, v10 idag:)! Tiden går fort!

    Nån som funderat på syskonvagn? Vi måste köpa en men har absolut ingen aning om vad vi vill ha eller så... Nån som har några tips:)?

  • Äldre 25 Jun 21:34

    syskonvagn har jag tänkt på men jag vet inte vad/om jag skall köpa någon. Lillan kommer vara 2,5 när bebis kommer och står gärna på bräda och sitter ogärna i vagn :) Får nog bli att vi fortsätter med brädan och att storebror på 4.5 får gå.
    Sen är jag sugen på en lådcykel från Cargobike!! 

    Usch! De senaste dagarna har jag blivit så trött och orkeslös. Mår illa och/eller är hungrig mest hela tiden så jag måste äta typ varje timme. Blä! Det hjälper rätt bra mot illamåendet att äta typ hela tiden men det sitter lite i halsen och så känner jag mig lite "off". Trött och dimmig i huvudet. Usch som jag klagar. Jag är inte så bra på den här första trimestern. Sen älskar jag att vara gravid. Men nu i början är det rätt drygt. Längtar tills typ vecka 18 :)

  • Äldre 25 Jun 21:55

    Vi har 2,5 år mellan våra, syskonvagnen användes en handfull gånger, onödigt köp, iaf för oss.

    Dimmig i huvudet var en bra känsla. .. Precis så. ..

Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!