• Äldre 4 Jun 22:41
    35300 visningar
    873 svar
    873
    35300

    Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!

    Jag har precis fått reda på att jag är gravid med vårt tredje barn. Är bara i vecka 5. Men joho så kul med ett syskon till!!

    Storasyskonen är snart 4 och 2 och de kommer att vara lite dryga 4.5 och 2.5 när bebisen kommer. Beräknat 8/2 2015. Fler som väntar tredje???

  • Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!
  • Äldre 2 Jul 09:22

    Här har tröttheten blivit värre, illamåendet pågår också fortfarande men den kan jag hantera och leva med rätt bra ändå om jag äter ofta, men tröttheten tar snart knäcken på mig. Jag antar att det är järnbrist jag har :(  Äter mitt val kvinna från apoteket men behöver väl nåt bättre..........   Vad rekommenderar ni?  Blutsaft finns ju,  är det nån som provat det och hur bra hjälper det?  Är det bättre med rena järntabletter?

  • Äldre 2 Jul 11:50
    Edvina skrev 2014-07-02 09:22:00 följande:

    Jag fick också "flicka" som ni ser.. Återstår att se i januari/februari om det stämmer då.. smile1.gifphpZWDDEC11394.jpg


    Va skoj och testa:) ja beställde min igår. Hur lång tid ta det till den kommer framme? Vilka vecka e du i? Ja sj e i vecka 7 ,
  • Äldre 2 Jul 14:13

    Hoppar in här jag också. Väntar tredje barnet nu, är i v. 11. Har två pojkar sedan tidigare som är 4 och 6 år. 

  • Äldre 2 Jul 15:32
    Soccermom skrev 2014-07-01 20:57:38 följande:

    Gendermaker, gud vad spännande Loncelot och Edvina! Jag såg att du Edvina har tre pojkar precis som jag, har du också pojkar Loncelot? Flicklängtan verkar ju vara betydligt vanligare än pojklängtan bland mammor...

    Vad kostar kitet och hur mycket kan man lita på resultatet? 


    Jag har en pojke och en flicka och har endast haft sex på ägglossningsdagen (har monitor) så det har blivit 2olika ändå:)

    Kittet kostade 127:- inkl frakt tog ca 1vecka att få den hem i brevlådan:),

    Boy or Girl Baby Gender Prediction Test
  • Äldre 2 Jul 15:34
  • Äldre 2 Jul 18:23

    Novin10: Det gick snabbt. Man bara droppade kiss med en medföljande pipett ner i ett litet hål. Man fick droppa några droppar och då såg man att det liksom fylldes i visningsfönstret. Mitt blev rosa på en gång och förändrades inre. Jag är i vecka 10 eller 11 (minns inte riktigt

  • Äldre 2 Jul 18:26

    Jag missförstod nog din fråga ser jag nu. Du undrade säker hur snabbt jag fick hem testet?! Det gick på en vecka. Men nu vet du alla detaljer

  • Äldre 2 Jul 18:28

    Vi får sammanställa resultatet sen då och se om testet verkar funka eller ej nu när fler har beställt det

  • Äldre 2 Jul 18:42
    Edvina skrev 2014-07-02 18:28:03 följande:

    Vi får sammanställa resultatet sen då och se om testet verkar funka eller ej nu när fler har beställt det smile1.gif


    Tack för ditt svar. Du har svarat rätt , hade frågad efter vilka vecka e du i och hur lång tid tog de till du fick hem de. Ka har beställt min igår, e så nyfiken vill testa de. Och som du sa vi kan kolla om resultatet e rätt när barnet har kommit:)
  • Äldre 2 Jul 21:38

    Nu vart jag också sugen på att köpa en. Skulle ju va jättekul att se hur väl det stämmer sen.

Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!