• Äldre 4 Jun 22:41
    35221 visningar
    873 svar
    873
    35221

    Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!

    Jag har precis fått reda på att jag är gravid med vårt tredje barn. Är bara i vecka 5. Men joho så kul med ett syskon till!!

    Storasyskonen är snart 4 och 2 och de kommer att vara lite dryga 4.5 och 2.5 när bebisen kommer. Beräknat 8/2 2015. Fler som väntar tredje???

  • Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!
  • Äldre 15 Jul 21:35

    Jag gick upp 28 båda mina graviditeter konstiga var att så tjock såg jag inte ut når jag tittarnas foton... Men konstigt nog så sa vågen 28kg extra...

  • Äldre 15 Jul 21:36

    Skitmobilen ändrar meningarna typ som att den inte vill jag ska kunna prata ren svenska.....

    När jag tittarnas bilder från förr så ser det inte ut som ja gått upp 28kg...

  • Äldre 15 Jul 21:37

    När jag tittar..... Skiit mobil...

  • Äldre 15 Jul 21:41

    Mobiler lever sitt eget liv.

    Jag måste förtydliga mig lite, hon gick upp 10kg de första 3 mån för att hon bara kunde äta på McDonalds.

    Jag gick upp 26 med första och 6 med andra. Har rätt många kilon redan. Tyvärr. Blev aldrig av med de första 26.

  • Äldre 15 Jul 21:50

    Jag är en av de som i första grav gick upp 10 kg och den andra 12-13kg ... Undra hur det blir nu

  • Äldre 15 Jul 21:54

    Min första graviditet gick jag ner i vikt på, inte vågmässigt men mitt ansikte smalnade av galet mycket på de första 4 månaderna.

  • Äldre 15 Jul 22:28

    Jag har fortfarande inte vägt mig sen jag insåg att jag var gravid men det känns som att jag gått upp några kilon. Gick upp 13 kg med första och 11 kg med andra. Har gått ner mer efter varje graviditet. Efter första fick jag fokusera på att äta upp mig efter ett tag, så hemsk ut. Så olika det kan vara!

  • Äldre 16 Jul 08:06
    Numberthree skrev 2014-07-15 21:50:06 följande:

    Jag är en av de som i första grav gick upp 10 kg och den andra 12-13kg ... Undra hur det blir nu


    Men då har du bara ätit nyttig mat eller hur har det sett ut?
  • Äldre 16 Jul 08:10

    Jag är också nyfiken! Ni som inte gått upp så mycket, hur har ni gjort? Jag ligger ju också på plus fortfarande sen förra graviditeten så det blir att jobba av sen. Men det kan väl inte va så svårt att få till, med tre barn under 3,5 år

  • Äldre 16 Jul 08:58

    Jag har 2barn under 3 och har ca 8kg kvar från mina graviditeter... Så hoppas att jag inte kommer gå upp mycket denna graviditet, har inte gått upp nått ännu men det är för jag har gallsten som borde opereras, så ja kan inte äta det jag vill utan att få anfall i mellangärdet, otroligt jobbigt...

Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!