• corran

    BIM Juli 2014

    Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

  • Svar på tråden BIM Juli 2014
  • ellyangel
    Pyret 85 skrev 2014-06-24 09:09:23 följande:

    vart köper ni era ÄL-tester?


    Jag har testat både apotekets egna och graviditetskollens stickor. De visar samma sak.
    Drömmen finns fortfarande där, där den funnits så länge
  • NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-06-24 09:09:23 följande:

    vart köper ni era ÄL-tester?


    Billiga-tester.se


    5 Gravtester + 21 ÄL för 235kr, beställde senast igår. Har fungerat utmärkt för mig :) 

  • plopp76
    Pyret 85 skrev 2014-06-24 09:09:23 följande:

    vart köper ni era ÄL-tester?


    Jag har köpt mina på minipris-tester.se

    Har fungerat kanon för mig och bra priser :) Men Gravidkollens hemsida hittade jag här om dagen och dom har oxå bra priser.
  • Önskaretttredje

    Gudars va tråkigt o långsamt dagarna mellan mens o äl går:( Kör på smep denna månad o är iaf äntligen på dag 10 o börjat med äl-test. Hade iof inte äl förens dag 18 förra månaden men tänkte att när man ändå kör en metod ska följa den exakt :) Nån mer som provar för första gången?

  • ellyangel
    Önskaretttredje skrev 2014-06-24 09:59:04 följande:

    Gudars va tråkigt o långsamt dagarna mellan mens o äl går:( Kör på smep denna månad o är iaf äntligen på dag 10 o börjat med äl-test. Hade iof inte äl förens dag 18 förra månaden men tänkte att när man ändå kör en metod ska följa den exakt :) Nån mer som provar för första gången?


    Vi har också kört den metoden denna månad. är på dag 25 och har fortfarande inte fått positivt ÄLtest, trodde att de skulle vara i söndags men icke. Idag va det dock en liten stegring.  
    Drömmen finns fortfarande där, där den funnits så länge
  • Pyret 85
    Önskaretttredje skrev 2014-06-24 09:59:04 följande:

    Gudars va tråkigt o långsamt dagarna mellan mens o äl går:( Kör på smep denna månad o är iaf äntligen på dag 10 o börjat med äl-test. Hade iof inte äl förens dag 18 förra månaden men tänkte att när man ändå kör en metod ska följa den exakt :) Nån mer som provar för första gången?


    kör också smep. fast vi ska egentligen inte börja ha sex förrän imorgon enligt smep men vi började igår. det kan väl kvitta?
  • Pyret 85
    Pyret 85 skrev 2014-06-24 10:11:57 följande:
    kör också smep. fast vi ska egentligen inte börja ha sex förrän imorgon enligt smep men vi började igår. det kan väl kvitta?
    Nej i söndags började vi ju..
  • Pyret 85
    Pyret 85 skrev 2014-06-24 10:11:57 följande:
    kör också smep. fast vi ska egentligen inte börja ha sex förrän imorgon enligt smep men vi började igår. det kan väl kvitta?
    Nej i söndags började vi ju..
Svar på tråden BIM Juli 2014