• corran

    BIM Juli 2014

    Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

  • Svar på tråden BIM Juli 2014
  • längtarigen

    Hej,

    tänkte hoppa in här, har följt liknande trådar tidigare, men första gången jag är med. Kan någon lägga till mig i BIM-listan?


    7/7 längtarigen, 32 år, 3:e försöket, 2:a barnet

  • snö 81

    Maxutslag på stickan nu ikväll.

    Imorse var det fortfarande inget utslag, men nu var teststrecket starkare än kontrollstrecket.

    ÄL är på G!! Jipiiieeee :)

  • ramada
    snö 81 skrev 2014-06-24 17:50:42 följande:

    Maxutslag på stickan nu ikväll.

    Imorse var det fortfarande inget utslag, men nu var teststrecket starkare än kontrollstrecket.

    ÄL är på G!! Jipiiieeee :)


    Härligt!! Skrattande
  • Pyret 85

    Alltså hur många gånger om dagen ska man testa för ÄLtesterna egentligen?
    När är de positvt? Jag trodde det var positivt så länge där fanns två streck.. men inte?

  • Pyret 85
    Syren skrev 2014-06-24 11:47:49 följande:
    Ni som kör SMEP, hur tänker ni med grav-test? Vänta till bim eller testa innan?
    Jag ska på tjejhelg helgen innan BIM så jag kommer testa på BIM -4. Är det negativt så kommer jag leva som om jag inte är gravid...
  • nakoma
    Pyret 85 skrev 2014-06-24 18:43:05 följande:
    Alltså hur många gånger om dagen ska man testa för ÄLtesterna egentligen?

    När är de positvt? Jag trodde det var positivt så länge där fanns två streck.. men inte?



    Ett äl test är bara positivt om teststrecket är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket så två streck är inte lika med ägglossning

    Det är olika hur ofta man behöver ta, "normalt" är väl en gång per dag men om man har kort LH ökning måste man kanske testa två gånger om dagen för att inte missa... :)
  • carro90
    Evening primrose skrev 2014-06-24 15:49:01 följande:

    Ser inte dagens ut som att det kommer bli positivt typ senare ikväll el imorrn?


    Det är ju väldigt olika från person till person. Så som ditt översta ser ut har jag så gott som varje dag, alla tider på dygnet, får aldrig så svagt som det andra testet. Hoppas du får positivt snart! :) 
Svar på tråden BIM Juli 2014