• corran

    BIM Juli 2014

    Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

  • Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Fiiaaa

    Nån som vet om man kan få mellanblödning i form av svagt rosa flytningar på grund av utebliven ägglossning? Är ju osäker på om jag ens haft äl den här månaden, kändes liksom inte riktigt så om man tittar på tempkurvan osv. Tycker mig ha läst nånstans att man kan få mellanblödning om man inte har haft ägglossning. Så jag börjar misstänka att det är det som jag har fått... (och tyvärr inte nån nidis som var min första tanke, suck!)

  • eagle87

    skumt, är på äl+3 o har typ liknande flytningar som jag får innan mens. vita som syns i trosan o ibland genomskinliga blöta`har oxå ont i svanken....

  • Frutess

    Äl+ 4 och har sedan någon dag tillbaka mått illa till och från, känner mig trött och känner fortfarande inte av PMS som jag i vanliga fall äter tabletter för.

    Säkert på tok för tidigt att känna om de är grav än men jag håller tå klart tummarna! Någonstans i maggropen är jag övertygad att de tagit sig men ingen kan ju vara säker så klart:)

  • Alvolina
    Fiiaaa skrev 2014-06-27 08:10:57 följande:
    Det tror jag helt klart är möjligt. Man kan ju bli gravid upp till ett dygn efter äl och tempen brukar stiga dagen efter äl, så då är du ju inom spannet :) själv blir jag dock inte klok på min tempning den här månaden, jag hade tydlig dipp i 5 dagar kring ägglossning, nu har tempen varit still på samma nivå som inna dippen i fyra dagar. Är osäker på om jag ens haft äl eftersom den inte åker upp på högre nivå än innan, samt att en dipp på 5 dagar är för mycket. Det är inte hela världen, det går säkert bättre nästa månad.
    Det låter bra. Hade normalt ca 36.5-36.6 fram till början av veckan. Fick då 36.2 i tre dagar både morgon och kväll för att sedan torsdagsmorgon ligga på 36.6. Igår var den 36.8. Men nu är jag helt säker på att det var ÄL. Hade otroligt mycket flytningar för att i torsdags sedan bli helt torr.

    Nytt BIM den 10 juli. Irriterande att cykeln verkar ha lagt sig på stadiga 41 dagar. Rosenroten gjorde att jag fick väldigt mycket mer sekret. Något kanske det vad bra för i alla fall.
  • carro90

    Äl+6 idag, igår hade jag en temp-dip på 0,1 grad till 36,81 o idag gick tempen upp till 37,17 o så fick jag lite ont i magen och var spänd/öm/svullen vid några tillfällen... Håller tummarna för att det va en s.k implantations dip o att ägget fäste! Solig  Har även väldigt mycket flytningar, någon mer som har det, tecken på graviditet?

    Endast 8 dagar kvar tills jag ska test, dock de längsta dagarna i mitt liv skulle jag tro! Skrikandes

  • Bebben84
    Nallebjörnis skrev 2014-06-28 10:16:06 följande:

    Rosa flytning idag.... bim på torsdag. ... bra eller dåligt? !?


    *Michaela Victoria 091216*
    Låter som en nidblödning :)
  • Nallebjörnis
    Bebben84 skrev 2014-06-28 10:34:25 följande:

    Låter som en nidblödning :)


    Så nära inpå ? Har helt glömt bort sen sist haha
    *Michaela Victoria 091216*
  • Bebben84
    Nallebjörnis skrev 2014-06-28 11:01:58 följande:
    Så nära inpå ? Har helt glömt bort sen sist haha
    *Michaela Victoria 091216*
    Ja det kan absolut vara det :). Hoppas! :)
  • Nallebjörnis
    Bebben84 skrev 2014-06-28 13:51:25 följande:

    Ja det kan absolut vara det :). Hoppas! :)


    Ahhhh vill ha torsdag nu! !!
    *Michaela Victoria 091216*
Svar på tråden BIM Juli 2014