• corran

    BIM Juli 2014

    Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

  • Svar på tråden BIM Juli 2014
  • nakoma

    Åh kan man inte bara få ett plus! Förra månaden hade jag inte symptom alls, denna månad har jag ont i bröstet så jag inte kan sova på mage men det är allt (äl +8-9 bim-4 idag) och minus på rfsu.....i maj månaden hade jag yrsel, illamående å ont i brösten då kunde man iaf leva på hoppet fick då ett svagt svagt streck på bim-1 på cb men fick sen mens dagen efter....

    men när det är stendött med noll symptom eller känsla om att det gått vägen känns det nästan lite trist!!

  • FruA78

    Denna månad fick jag mens 4 dagar tidigare än förväntat :( Kan nån lägga till mig igen jag förväntas ha Bim den 30/7.

    Grattis till alla er som har plussat och jag önskar oss andra bättre lycka till nästa gång :)

  • MagicQueen
    Malla83 skrev 2014-07-12 07:40:38 följande:
    Ja jag hoppas så jag med.. :) Har googlat på allt möjligt kring detta och det är ju livsfarligt att göra- man tolkar ju nästan sönder alla tecken.. Jag är en riktig googlare!! :-/ på både gott o ont.
    Känner igen det där. Google är bra det, både på gott o ont som sagt
  • Alvolina

    Det här med tempen är väldigt häftigt. Nu kom mensen igår. Punktligt 14 dagar efter ÄL. Får hoppas att augusti är min månad istället.

  • Malinbarre
    Cottiz skrev 2014-07-11 11:25:02 följande:

    Vilken bra respons man fick här...inte ett enda svar :/


    Jag känner lika, ingen svarar när man skriver.. Tråkigt..
  • Malinbarre
    Cottiz skrev 2014-07-11 09:35:57 följande:

    Hej, hoppar in här om jag får!

    Min mens är försenad två dagar så jag ligger på bim+2.

    Har inte testat mig ännu då jag väntar in mensen som brukar komma som en klocka.

    Symptom:

    Ingen mens*

    Ingen molvärk (brukar alltid få innan mens)*

    En lite ökad hunger (kurrar & bubblar i magen)*

    Svettas hela tiden! (Konstant)

    Får se om jag vågar testa mig idag. Dock vill man ju inte bemöta sin egen besvikelse...

    9/7, Cottiz, 26år, 7:e försöket, 2:a barnet

    Någon som kan lägga in mig i listan är ni snälla? Skriver från mobilen.


    Välkommen! :) lycka till!
  • Malinbarre
    Pyret 85 skrev 2014-07-11 15:56:22 följande:

    skönt att det inte visade på något nu. Kan ju, som du säger, ha gått över av sig själv.


    Fast man behöver inte ha positiv nitrit för att ha en urinvägsinf. :)
  • eagle87

    Här kommer en liten uppdatering. Läkaren ringde upp igår. Han hade tidigare ringt mig 2 dagar efter jag lämnat blodprovet o sagt att allt såg bra ut o han kan se på progestron värdet att jag ägglossat. Nu säger han att mensen kan försvinna när man stressar ja ba jo visst men stress påverkar väll inte luteal fasen. Han ba ska kika på dina prover. Ja ba du sa att progestronet var si o så.. Han ba nej de minns jag inte. Progestronet är jätte lågt bara 3. Så nej du har inte ägglossat. Vet inte vad jag ska tro. Han har tappat bort mitt klamydia test också. Jag har kört med cb lila ägglossningstest i 3 månader nu. Varje månad har de först visat blinkande i 2-3 dagar sen fast gubbe. Exact 15 dagar efter fast gubbe har mensen kommit. Hur stor är chansen att det skulle vara annorlunda denna månad? Har också läst att cb mäter LH från 40 miu plus östrogenet så de lila äl tester är ganska korrekta. Vad säger ni andra? Förlåt för långt inlägg men är så förvirrad.

Svar på tråden BIM Juli 2014