• corran

    BIM Juli 2014

    Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

  • Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Bebben84
    MagicQueen skrev 2014-07-12 15:48:03 följande:

    Törs knappt skriva det, med tanke på alla tidigare tidiga mf, men jag har plussat idag. Svagt med Apotekets test på äl + 10.

    Håll tummarna att det går vägen denna gång.


    Jösses så spännande!! Grattis!!

    Har du några symptom?
  • eagle87
    MagicQueen skrev 2014-07-12 14:48:03 följande:

    Törs knappt skriva det, med tanke på alla tidigare tidiga mf, men jag har plussat idag. Svagt med Apotekets test på äl + 10.

    Håll tummarna att det går vägen denna gång.


    Grattis:))))
  • Annette79
    MagicQueen skrev 2014-07-12 15:48:03 följande:

    Törs knappt skriva det, med tanke på alla tidigare tidiga mf, men jag har plussat idag. Svagt med Apotekets test på äl + 10.

    Håll tummarna att det går vägen denna gång.


    Åh vad härligt!! Håller alla tummar och tår... Din tur nu :) Grattis ;)
  • MagicQueen
    Bebben84 skrev 2014-07-12 21:13:44 följande:
    Jösses så spännande!! Grattis!!

    Har du några symptom?
    Tack alla mått lite illa ett par mornar nu och fått gå upp och kissa innan kl ringt. Annars inget.
  • eagle87

    Jag tog ett till test negativt så ja hade nog ingen äl i juni även fast cb visade glad gubbe så lossnade väll aldrig ägget...Vad beror det på?

    Ca 16 dagar efter den glada gubben på så fick jag riktigt slemmiga äl flytningar. Kan jag ha haft min ägglossning då? De va 9 juli. Jag har 15 dagar luteal fas så när tror ni nästa bim är? Hade även ont i äggstockar/ljumske då men jag trodde ju ja va gravid.

  • Bebben84
    MagicQueen skrev 2014-07-12 21:59:25 följande:
    Tack alla smile1.gif mått lite illa ett par mornar nu och fått gå upp och kissa innan kl ringt. Annars inget.
    Häftigt! :). Bara att gratulera igen :)
  • MagicQueen
    Bebben84 skrev 2014-07-12 22:21:32 följande:
    Häftigt! :). Bara att gratulera igen :)
    Hoppas bara att det går vägen denna gång. Så rädd och törs inte hoppas..
  • Annette79
    MagicQueen skrev 2014-07-12 22:37:03 följande:
    Hoppas bara att det går vägen denna gång. Så rädd och törs inte hoppas..
    Förstår dig, gått igen flera mf jag oxå på sista tiden men nu banemej är det din tur!! Du väntar bebis, inte mf!!! Grattis igen :)) Du ger mig hopp ;))
  • Annette79
    Annette79 skrev 2014-07-12 22:42:50 följande:
    Förstår dig, gått igen flera mf jag oxå på sista tiden men nu banemej är det din tur!! Du väntar bebis, inte mf!!! Grattis igen :)) Du ger mig hopp ;))
    "Igenom" ska det stå... Jäkla iPhone ;))
  • HBA
    eagle87 skrev 2014-07-12 22:14:59 följande:

    Jag tog ett till test negativt så ja hade nog ingen äl i juni även fast cb visade glad gubbe så lossnade väll aldrig ägget...Vad beror det på?

    Ca 16 dagar efter den glada gubben på så fick jag riktigt slemmiga äl flytningar. Kan jag ha haft min ägglossning då? De va 9 juli. Jag har 15 dagar luteal fas så när tror ni nästa bim är? Hade även ont i äggstockar/ljumske då men jag trodde ju ja va gravid.


    Hej,

    när du har ägglossning och när det närmar sig mens då får man genomskinliga flytningar.

    Cleear blue monitore är dyr men bra. Den visar hög när det närmar sig ägglossning och pik när du har ägglossning.

    Lycka till!
Svar på tråden BIM Juli 2014