• corran

    BIM Juli 2014

    Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

  • Svar på tråden BIM Juli 2014
  • JhjärtaK

    Grattis MagicQueen! Håller tummar och tår!

    Är själv på ÄL+4 så känner mest inget alls, segt med väntan och jag tänker tillbaka på när man var ung och trodde att man kunde bli gravid om man så mycket som rörde vid en kille, ingen som helst koll på ÄL, lutealfaser osv

  • ramada

    Alltså jag är lite förvirrad nu då... om jag enligt mina beräkningar, testerna och temp hade ÄL i torsdags, positivt test på onsdagen och de 3 senaste ggr har fått mens 14 dgr efter det då bör väl min BIM nu bli den tors 24:e? Eller? Någon som kan ändra mig i listan, tror jag hade ett annat datum där?
    Jag bör då vara på ÄL +3 idag då.

  • MagicQueen
    Malla83 skrev 2014-07-13 09:04:18 följande:

    Vilket graviditetstest är bäst att använda sig av? smile1.gif


    Jag brukar använda Apotekets egna. Dom har alltid stämt för mig
  • Malla83
    MagicQueen skrev 2014-07-13 09:09:28 följande:
    Jag brukar använda Apotekets egna. Dom har alltid stämt för mig smile1.gif
    Tack, ska testa sånt vid tillfälle.. Väntar några dagar till o ser om tant röd kommer eller ej. Men har de såna där digitala grejer, som clearblue?
  • JhjärtaK
    Malla83 skrev 2014-07-13 09:04:18 följande:

    Vilket graviditetstest är bäst att använda sig av? smile1.gif


    Jag gillar testlagrets stickor och CB digital med veckoindikator. Tl är känsliga och med CB ser man att hcg ökar som det skall.
  • Bebben84
    Malla83 skrev 2014-07-13 09:33:40 följande:
    Tack, ska testa sånt vid tillfälle.. Väntar några dagar till o ser om tant röd kommer eller ej. Men har de såna där digitala grejer, som clearblue?
    Clearblue digital med veckoindikator är den bästa tycker jag :)
Svar på tråden BIM Juli 2014