• corran

    BIM Juli 2014

    Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

  • Svar på tråden BIM Juli 2014
  • MagicQueen
    ramada skrev 2014-07-13 13:25:50 följande:

    Alltså förtydligande, märker ni ALLTID av ÄL-flytningarna för varje gång eller är det olika från månad till månad?


    Jag märker alltid av mina, börjar ca 1 vecka innan äl.
  • Isabelladez

    Jag hakar på här! Första barnet och första försöket! Bim -7 så på söndag gäller det!

    Tog äl-test och prickade in äl och dagarna före.

    Har redan fått symptom. Känner mig febrig och sjuk, seg som en zombie, hjärtklappning och igår började molvärk. Har haft ömma bröst sedan äl och det har aldrig hänt tidigare.

    Ska testa på torsdag!

  • mandalii
    MagicQueen skrev 2014-07-12 15:48:03 följande:

    Törs knappt skriva det, med tanke på alla tidigare tidiga mf, men jag har plussat idag. Svagt med Apotekets test på äl + 10.

    Håll tummarna att det går vägen denna gång.


    Stort grattis! Lite nyfiken på om du har några symtom? Och i sådana fall när började du känna av dem?
  • eagle87
    Syren skrev 2014-07-13 11:02:29 följande:
    Jag har inte riktigt fattat det där, men vad jag har läst så innebär inte alltid ett positivt äl-test att ägget faktiskt släpper... Jag tycker det låter som din äl kom senare, vilket borde göra att din bim blir typ 24 juli? Sexade ni runt den 9:e??
    Ja kommer inte ihåg för ja trodde ju flytningar betydde graviditet :/ men jag tror vi hade sex en gång iaf... ja ska köpa en termometer o börja tempa... Så vet jag om äl skett. Men kan nån flytta mig bim 26/7.
  • Isabelladez
    Emfly90 skrev 2014-07-11 18:13:13 följande:

    Jag hamnar gärna på listan!

    BIM 21/7

    3:e försöket, 1:à barnet

    24år gammal

    Tack :)


    Då har vi bim samtidigt:) och bådas försök med första barnet! Håller tummarna!
  • FruA78

    Har Äl idag istället för om två dagar som jag brukar. Jag har helt plötsligt haft kortare de tre senaste menscyklerna 26 istället för 29-31 dagar.

    Vill någon vara snäll och lägga till mig i listan förväntas ha Bim 27/7 på våran bröllopsdag så vi hoppas på en fin present. Bim 27/7 36 år 9:e försöket

  • Fr1da

    Jag hoppar in här om det är ok. Har BIM runt den 30 juli, men den är något oregelbunden. Slutade med P-piller den 19 mars och borde ha ÄL nu i dagarna. Vaknade tidigt imorse av ett hugg långt ner i magen, tänker de kanske är ÄL som är på g...? :)

    Lycka till alla!

Svar på tråden BIM Juli 2014