• corran

    BIM Juli 2014

    Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

  • Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Isabelladez
    JhjärtaK skrev 2014-07-13 21:45:28 följande:

    Verkar riktigt lovande Har fått  molvärk tidigt under alla mina graviditeter (ca en vecka efter ÄL) 

    När tänkte du testa?


    Jag har aldrig varit så säker på något som att jag är gravid. Trodde en gång tidigare att jag var det, då sökte jag symptom hela tiden denna gång är det symptomen som påminner mig om att dom finns där.

    Tänkte testa på onsdag eller torsdag och sedan ta ett till test på bim!:)

    Är jag inte gravid så måste jag nog söka upp en läkare för det är mycket som står galet till:)
  • mandalii

    Igår på äl+9 började jag känna ilningar/stickningar i magen och idag på äl+10 har jag haft molande värk hela dagen. Och inga spottings ännu, brukar alltid få dem cirka 4 dagar innan mens. Hoppas, hoppas, hoppas hoppas.....

  • JhjärtaK
    Paulas mamma skrev 2014-07-13 23:23:22 följande:

    Har sett att folk pratar om spottings, men vad är det för nåt?


    Spottings är småblödningar/bruna eller rosa flytningar som kommer innan mensen sätter igång på riktigt.
  • Malla83

    Grattis till alla som plussat!

    Hade BIM den 12/7-13/7, kan skilja på nån dag.. Än ingen tant röd som verkar ge sig tillkänna. Man kan ju alltid hoppas att nåt ligger o växer där inne, så jag har nåt att skylla på för all mat jag tryckt i mig de senaste tre dagarna.. Om jag inte är helt fel ute så är väl det också ett tecken, att vara hungrig ofta..?! Vaknar tidigt på morgonen och är vrålhungrig, som nu tex så vaknade jag för en timme sen. Är trött men är alltför hungrig för att kunna somna om.. Elände det där!

    Ha en härlig sommardag allesammans!

  • Malla83

    Vet inte hur bra dessa är, men det gav iaf inget plus nu på morgonen.. Har köpt dessa på Tradera. Får nog köpa mig ett par "ordentliga" tester. Typ CB, Apoteket...

  • Pyret 85
    Malla83 skrev 2014-07-14 07:22:38 följande:

    Grattis till alla som plussat!

    Hade BIM den 12/7-13/7, kan skilja på nån dag.. Än ingen tant röd som verkar ge sig tillkänna. Man kan ju alltid hoppas att nåt ligger o växer där inne, så jag har nåt att skylla på för all mat jag tryckt i mig de senaste tre dagarna.. Om jag inte är helt fel ute så är väl det också ett tecken, att vara hungrig ofta..?! Vaknar tidigt på morgonen och är vrålhungrig, som nu tex så vaknade jag för en timme sen. Är trött men är alltför hungrig för att kunna somna om.. Elände det där!

    Ha en härlig sommardag allesammans!


    spännande hoppas mensen håller sig borta och att du får ett plus snart!
  • MagicQueen
    Malla83 skrev 2014-07-14 07:39:59 följande:

    Vet inte hur bra dessa är, men det gav iaf inget plus nu på morgonen.. smile4.gif Har köpt dessa på Tradera. Får nog köpa mig ett par "ordentliga" tester. Typ CB, Apoteket... phpLVkYG810944.jpg


    Jag provade dessa ett par månader o tycker att dom fungerade bra iaf
  • Miracle09

    Jag är på BIM +3 (enligt app) idag och testade negativt i morse :( 
    Jag trodde först att jag inte hade nån ägglossning i juni, men det kan vara så att den var senare än vanligt, så då kanske bim är senare. Typ idag och då kanske det är tidigt att testa. Jag hoppas in i det sista. Speciellt när man läser de som inte testat positivt förrän efter 10-14 dagar efter BIM.

Svar på tråden BIM Juli 2014