• corran

    BIM Juli 2014

    Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

  • Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Pyret 85
    Stokke skrev 2014-07-17 08:21:16 följande:

    Mmm jag tror också att jag bara inbillar mig :(


    När har du BIM? du är inte med i listan.
  • Fjonkisen

    Hoppar in här jag med! BIM runt 25/7 1:a barnet 5:e försöket efter mf i januari.. :)

    Måste bara få berätta något jätte märkligt jag varit med om.. Väntar just nu in min äl som verkar vara någon dag sen.. Men det hör inte till det jag ska berätta.. I natt drömde jag att jag plussade! Stod med graviditetstestet i min hand och tittade i testrutan medans strecket blev starkare o starkare, jag kunde inte tro mina ögon så jag hoppade in i bilen o lade testet på sätet bredvid mig och började åka omkring i byn o leta min sambo, när jag väl hittade honom hoppade jag ur bilen o sprang fram till honom med testet för att visa honom det. Han tittar på testet o sen på mig med det största leendet jag sett! <3 det är nog bland de finaste drömmar jag någonsin haft.. Givetvis med hela mitt hjärta hoppas jag att vi ska få ett plus inom snar framtid <3

    Och alla ni andra, hoppas verkligen att ni får era plus!! <3

  • Memyselfandi89

    Hoppar in här ! :)

    Bim 19/7 , alla möjliga grav symptom (eller inbillningar) ömma bröstvårtor, vilket jag Aldrig haft innan, ömma bröst (kan inte gå ner för trappor utan att hålla i brösten? Inte heller hänt tidigare..

    Molvärk / mensverk mest kvällar och morgnar .. Vaknar upp mitt i natten och springer på toaletten ..

    Jag vill bara testa nu!! Men vi försöker hålla oss till bim åtminstone.

    Har inte läst igenom hela tråden , men jag hoppas det går bra för er alla :) !

  • Bebben84
    Stokke skrev 2014-07-17 08:21:16 följande:

    Mmm jag tror också att jag bara inbillar mig :(


    Vi känner ju exakt samma symptom och tror också att jag bara inbillar mig :/.

    Igår kväll var min mage så stor att min 8-åriga dotter faktiskt frågade om jag hade en bebis i den :O
  • Nallebjörnis
    Villhaenbebbe skrev 2014-07-17 06:55:20 följande:

    Här kommer en till som plussat!

    Så himla glad men väldigt chockad :) :)


    Grattis
    *Michaela Victoria 091216*
  • mandalii

    Okej here we go, bim IDAG, ingen mens ännu. Mår lite lätt illa och det ilar lite i tjejmagen. Men fick ju en lätt blödning i tisdags så trodde det var kört då. Vad tror ni, kan det ha varit en nidis så sent?

  • Bebben84
    mandalii skrev 2014-07-17 10:09:31 följande:

    Okej here we go, bim IDAG, ingen mens ännu. Mår lite lätt illa och det ilar lite i tjejmagen. Men fick ju en lätt blödning i tisdags så trodde det var kört då. Vad tror ni, kan det ha varit en nidis så sent?


    Ja jag tycker att det låter som om du fick en nidis och att det tagit sig för dig :)
  • JhjärtaK
    Memyselfandi89 skrev 2014-07-17 09:42:39 följande:

    Hoppar in här ! :)

    Bim 19/7 , alla möjliga grav symptom (eller inbillningar) ömma bröstvårtor, vilket jag Aldrig haft innan, ömma bröst (kan inte gå ner för trappor utan att hålla i brösten? Inte heller hänt tidigare..

    Molvärk / mensverk mest kvällar och morgnar .. Vaknar upp mitt i natten och springer på toaletten ..

    Jag vill bara testa nu!! Men vi försöker hålla oss till bim åtminstone.

    Har inte läst igenom hela tråden , men jag hoppas det går bra för er alla :) !


    Våra symptom är rätt så lika. Har inte så ont i brösten men bröstvårtorna är ömma och molvärk morgon och kväll och även en del på dagarna. Även lätt illamående. Hoppas så att det är riktiga symptom och att våra kroppar inte spelar oss ett spratt
  • Memyselfandi89

    Konstigt det här med bröstvårtorna aldrig hat de varit så ömma och dygnet runt!

    Hoppas verkligen vi har gravid symptom och inget annat ;P

    När har du BIM JhjärtaK ?

    :)

Svar på tråden BIM Juli 2014