• corran

    BIM Juli 2014

    Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

  • Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-07-17 17:30:47 följande:
    Bebben84 skrev 2014-07-17 17:24:17 följande:Åh då kan man fortfarande hoppas :). Jag har sinnessjuka humörsvängningar. Min sambo överväger starkt att köpa hockeyskydd :D. Jag kan plötsligt börja gråta från ingenstans och samtidigt skratta åt mig själv, då kommer han bara och säger att jag är så himla söt. Då gråter jag ännu mer för jag inte vill vara söt Haha! Han har det inte lätt just nu!

    När jag väntade min dotter (som nu är 8) så hade jag inga direkta symptom. Lite molnande värk strax innan BIM minns jag. Och tröttheten. Denna trötthet. Bläää för den!

    Och illamåendet mellan måltiderna. Inte så att jag spyr men så det känns obehagligt. Och så den uppsvällda magen på kvällarna.

    Ringde min bm tidigare idag och hon sa att humörsvängningarna absolut kan bero på pillerstopp. Men tröttheten och kvällsmagen och illamåendet lät misstänksamt tyckte hon. Hon sa även att om jag inte plussar så måste jag till vc och lämna blodprov för tröttheten. För så ska man inte känna.
    Ni två låter tokgravida i mina öron. Kanske dags att testa?

    What? Tycker du? Åh nervös jag blev nu. Har BIM på söndag och vågar inte testa innan dess. Jag tror stenhårt på skengravid.
  • Delinda
    Bebben84 skrev 2014-07-17 17:26:38 följande:
    Jag har faktiskt berättat för min allra bästa vän. Men pratar ändå inte så mycket om det med henne. Därför är detta forum så himla bra :).

    När hade du BIM? Håller alla timmar och tår för oss!!! :)
    Kvällsmage och illamående låter ju väldigt hoppfullt! Skål
    Mina enda känningar just nu är den extrema tröttheten. Satt och gäspade halva dagen på jobbet vilket gjorde att mina kollegor tillslut sa att jag minsann fick gå ut och ta en promenad och få lite frisk luft. haha Kanske också borde gå till vc då ifall man nu inte är gravid?

    Jag har ca en vecka kvar till BIM (precis som du?). Min menscykeln är dock oregelbunden, så gissar att BIM lär vara någonstans mellan tor-sön nästa vecka. Skall försöka hålla mig borta från att testa mig fram till nästa fredag. Då är det löning, så blir det negativt kan man ju iaf glädjas åt att man har pengar på kontot igen Flört
  • Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-07-17 17:36:02 följande:
    What? Tycker du? Åh nervös jag blev nu. Har BIM på söndag och vågar inte testa innan dess. Jag tror stenhårt på skengravid.
    haha ja det tycker jag. Jag har ingen som helst trötthet, och ändå är det första veckan efter semestern och normalt brukar jag vara stendöd vid detta laget.

    Ja jag tror att jag är skengravid.. hahahaha!
  • Delinda
    Pyret 85 skrev 2014-07-17 17:30:47 följande:
    Bebben84 skrev 2014-07-17 17:24:17 följande:
    Åh då kan man fortfarande hoppas :). Jag har sinnessjuka humörsvängningar. Min sambo överväger starkt att köpa hockeyskydd :D. Jag kan plötsligt börja gråta från ingenstans och samtidigt skratta åt mig själv, då kommer han bara och säger att jag är så himla söt. Då gråter jag ännu mer för jag inte vill vara söt Haha! Han har det inte lätt just nu!

    När jag väntade min dotter (som nu är 8) så hade jag inga direkta symptom. Lite molnande värk strax innan BIM minns jag. Och tröttheten. Denna trötthet. Bläää för den!

    Och illamåendet mellan måltiderna. Inte så att jag spyr men så det känns obehagligt. Och så den uppsvällda magen på kvällarna.

    Ringde min bm tidigare idag och hon sa att humörsvängningarna absolut kan bero på pillerstopp. Men tröttheten och kvällsmagen och illamåendet lät misstänksamt tyckte hon. Hon sa även att om jag inte plussar så måste jag till vc och lämna blodprov för tröttheten. För så ska man inte känna.
    Ni två låter tokgravida i mina öron. Kanske dags att testa?

    Åh vad hoppfull jag blir när du säger så Kyss
    Jag testade mig dock senast i morse, trots att jag lovat mig själv att INTE göra det. haha. Så negativt det kan bli..

    Nu har jag iaf ett nytt löfte: inte testa förrän nästa fredag då jag har min BIM. (Får se hur länge det hålls den här gången)

    / testoman ut i fingerspetsarna
  • Stokke

    Är hos en kompis och fick reda på att hon är gravid, så otroligt glad för hennes skull.
    Nu hoppas jag ännu mera att jag också är gravid ! Måste testa på lördag. Vill vill vill !

  • Bebben84
    Delinda skrev 2014-07-17 17:36:50 följande:
    Kvällsmage och illamående låter ju väldigt hoppfullt! Skål
    Mina enda känningar just nu är den extrema tröttheten. Satt och gäspade halva dagen på jobbet vilket gjorde att mina kollegor tillslut sa att jag minsann fick gå ut och ta en promenad och få lite frisk luft. haha Kanske också borde gå till vc då ifall man nu inte är gravid?

    Jag har ca en vecka kvar till BIM (precis som du?). Min menscykeln är dock oregelbunden, så gissar att BIM lär vara någonstans mellan tor-sön nästa vecka. Skall försöka hålla mig borta från att testa mig fram till nästa fredag. Då är det löning, så blir det negativt kan man ju iaf glädjas åt att man har pengar på kontot igen Flört
    Ja kvällsmagen är skum som tusan! Stenhård och kommer bara på kvällen. Sen på morgonen är den som bortblåst. Illamåendet är inte så farlig. Den gör sig mest bara påmind.

    Har BIM nu på söndag :). Men väntar med test. Dock är jag extremt sugen på att testa imorgon. Då fyller min allra bästa vän 30 (och den enda vännen som vet) och det är hon som ska bli gudmor. Vore ju en grym present till henne ;). Men orkar inte med besvikelsen av ett negativt test så väntar nog :)

    Men angående tröttheten. Plussar vi inte bör vi absolut kolla upp det!
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-07-17 17:37:58 följande:
    haha ja det tycker jag. Jag har ingen som helst trötthet, och ändå är det första veckan efter semestern och normalt brukar jag vara stendöd vid detta laget.

    Ja jag tror att jag är skengravid.. hahahaha!
    Med min dotter kom tröttheten ca i vecka 7 så den kanske bara kommer senare för dig med ;).

    Vi kanske får starta en tråd för oss skengravida haha :D
  • Bebben84
    Stokke skrev 2014-07-17 17:59:17 följande:

    Är hos en kompis och fick reda på att hon är gravid, så otroligt glad för hennes skull.
    Nu hoppas jag ännu mera att jag också är gravid ! Måste testa på lördag. Vill vill vill !


    Åh! Samma hände mig! Man blir ännu mera sugen då. Hoppas :)
  • Bebben84

    Jag har nu två gånger bara idag bara helt utan motiv börjar böla. Bara sådär. Börjar bli riktigt jobbigt det här :(

  • Memyselfandi89
    Bebben84 skrev 2014-07-17 18:26:21 följande:

    Jag har nu två gånger bara idag bara helt utan motiv börjar böla. Bara sådär. Börjar bli riktigt jobbigt det här :(


    Usch vad jobbigt :(

    Sätt på en rolig film och försök skratta lite .. Kanske inte hjälper då man kan börja lipa mitt i en komedi också :/ men hoppas att det är tidiga graviditets symptom för dig , läst om många som varit extra överkänsliga för ingenting.

    Jag hoppas så stark att vi alla här inne får ett plus så snart som möjligt !

    Men funderar starkt på om jag är sken gravid då jag har en molande värk som påminner om mensvärken jag brukar ha innan tant röd besöker mig ska göra ett test imorgon på morgonen om hon inte dyker upp innan dess även om hon är beräknad 19e
Svar på tråden BIM Juli 2014