• corran

    BIM Juli 2014

    Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

  • Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Villhaenbebbe
    Rossarna skrev 2014-07-29 03:01:20 följande:

    Okej tjejer håll i er... Jag tog just ett test och det står Pregnant 2-3 på det!!! Blev så jäkla chockad, har inga symtom och har left på som vanligt här på semestern i USA! Helt jäkla galet. Så ja första försöket tog det på, fick aldrig mens efter första piller stoppet. Är helt i chock nu. Shit. Men sjukt kul!!


    Gud vad kul :) :) GRATTIS!!
  • Nallebjörnis
    Rossarna skrev 2014-07-29 03:01:20 följande:

    Okej tjejer håll i er... Jag tog just ett test och det står Pregnant 2-3 på det!!! Blev så jäkla chockad, har inga symtom och har left på som vanligt här på semestern i USA! Helt jäkla galet. Så ja första försöket tog det på, fick aldrig mens efter första piller stoppet. Är helt i chock nu. Shit. Men sjukt kul!!


    Grattis
    *Michaela Victoria 091216*
  • viljan90

    Jaa här lyser också mensen med sina frånvaro.. År BiM nu 29-30... Men endast ömma bröstvårtor inget annat

    Som kan vara som tecken tyvärr...

    Ni som har ömma bröst...

    Är hela brösten ömma eller endast vårtorna??

  • Becks5
    viljan90 skrev 2014-07-29 15:13:50 följande:

    Jaa här lyser också mensen med sina frånvaro.. År BiM nu 29-30... Men endast ömma bröstvårtor inget annat

    Som kan vara som tecken tyvärr...

    Ni som har ömma bröst...

    Är hela brösten ömma eller endast vårtorna??


    Nån dag innan BIM fick jag ont i endast bröstvårtorna men nu bim+2 börjar det ömma lite smått i hela brösten!
  • Fr1da
    viljan90 skrev 2014-07-29 15:13:50 följande:

    Jaa här lyser också mensen med sina frånvaro.. År BiM nu 29-30... Men endast ömma bröstvårtor inget annat

    Som kan vara som tecken tyvärr...

    Ni som har ömma bröst...

    Är hela brösten ömma eller endast vårtorna??


    För mig är det bara bröstvårtorna som är ömma just nu. BIM +1 idag, imorgon bitti blir det ett test.
  • Delinda

    Har varit lite "off" här i tråden några dagar då jag försöker att inte snöa in för mycket på det här. Är nu på BIM+3 och mensen lyser även här med sin frånvaro. Testade negativt på BIM och har en känsla av att tant röd kan komma precis när som. Vågar inte hoppas på en graviditet längre utan vill just nu bara att min mens skall komma så att jag kan börja på ny kula och börja med äl-stickor (vilket jag inte tidigare gjort) och apiforce. 

    Men då är vi iaf några stycken kvar i tråden som är i samma sits. Ingen mens, ömma bröst och en försenad mens Flört Håller tummarna för att det blir ytterligare några fler plus här i tråden!

  • viljan90

    Jaa jag är ju testoman så har redan hunnit testa två tydliga neg.... Detta var i förrigår o dagen innan det...

    Har en konstig känsla i magen... Men det är väl inbillning som vanligt...

  • kiwifågel

    Jag har inte varit så aktiv i tråden då jag inte direkt trott att det tagit sig denna månad.... men tji fick jag!


    Idag på BIM:



    Helt sjukt känns det just nu :D


    Hoppas innerligt att kotten vill stanna därinne denna gång!

Svar på tråden BIM Juli 2014