• Äldre 11 Jun 20:00
    28588 visningar
    35 svar
    35
    28588

    Någon som känner till Mattias Brännström?

    Någon som vet något om denna kille och hans företag? Funderar på att importera bil från USA via honom men skulle vilja höra lite vad det är för någon först. Det är ju mycket pengar det handlar om...


  • Svar på tråden Någon som känner till Mattias Brännström?
  • Äldre 18 Jun 17:48
    #1

    Varning!
    Googla firmanamnet och leta upp mustangforum.

  • ölburk­2
    Äldre 18 Jun 18:41
    #2

    Hör med http://www.sscustom.com/ istället..


    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Äldre 24 Jun 11:48
    #3
    ölburk2 skrev 2014-06-18 18:41:12 följande:

    Hör med http://www.sscustom.com/ istället..


    Ska jag fråga dom angående import av bil? Har de sån verksamhet?
  • Äldre 24 Jun 16:51
    #4

    Sök på Kent Hortlund istället. Seriös kille.

  • Äldre 24 Jun 17:00
    #5

    Innan du importerar kolla upp så det verkligen är nödvändigt, väääääldigt mycket finns i Sverige redan.

  • Äldre 19 Jul 07:44
    #6

    Varning.Han har blåst mig på massor a pengar.Går inte att få tag o svarar inte på mail.Är det fler som känner igen detta så svara så vi kan göra något åt detta

  • ölburk­2
    Äldre 19 Jul 08:40
    #7
    Amy1983 skrev 2014-06-24 11:48:10 följande:
    Ska jag fråga dom angående import av bil? Har de sån verksamhet?
    Stefan Hagman är gammal barndomskompis, ja dom importerar, välkända sen många år i bland de med liknande intresse, d.v.s gamla USA-bilar gamla USA-prylar företrädesvis de från 50-talet men även annat slinker med när dom är över å handlar.
    .
    Stefan började åka till USA i väldigt unga år, tror inte han fyllt 20 år, om hans ens var myndig, ofta tillsammans med sin flickvän Monica, som han fortfarande kamperar ihop med.., så vitt jag vet.., har inte längre samma kontakt med Stefan, speciellt inte sedan han sålt av sin ICA-handel ,som han drev tillsammans med sin bror å även till stor del Monica.

    Han pysslar f.ö med lite annat inom näringslivet: http://www.ratsit.se/19590222-Sven_Stefan_Hagman_Indal/U3VSTdc25tKXeCDFaNn2Z26ua4UhozGBDd348O67npU
    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Äldre 19 Jul 08:59
    #8

    Det är Mattias Brännström som har blåst mig och ingen annan.vill gärna ha kontakt med andra i samma situation

  • Äldre 17 Oct 16:34
    #9

    jag fick en vattenskadad bil, hade varit med i orkanen Sandy i New York.
    ta chassinr. och kolla bilen först. han är inte att lita på.

  • Äldre 11 Jan 13:24
    #10

    Hej.
    Blev det nåt med importen av bil?
    Har tagit nåt via automarine och det gick nog ganska bra, förutom att det tar en hel del mer tid än utlovat, samt att engagemanget kanske inte är på topp längre efter att man betalt. Man hinner bli lite nojjig innan man slutligen får det man beställt.
    Men om man bortser från det så har det fungerat.

Svar på tråden Någon som känner till Mattias Brännström?