• Anonym (Tveksam-76)

    Han kräver analsex för att förlåta ett snedsteg..

    Såhär ligger det till. Vi har varit ihop i 21 år, har 3 barn under 15 år och har haft våra upp och nergångar genom livet som alla andra.
    Jag har gjort ett fruktansvärt misstag, under en nerperiod så var jag så dum och svag att jag sökte bekräftelse på annat håll och inledde en relation med en man på jobbet. VI träffades i smyg i ca 2 månader men hade endast sex 4-5 gånger. Jag mådde inte bra då och även om jag vet att det inte är någon undanflykt så gjorde jag saker sexuellt som jag egentligen inte gillar med denna mannen som jag nekat min egen man. Vet inte varför men det kändes inte fel då med honom även om jag inte njöt av det igentligen. Vi hade analsex två gånger tillsammans.
    Jag blev ertappad, eller rättare sagt erkände när min man blev misstänksam och vi har nu gått igenom ett helvete och har det fortfarande inte helt bra. Min man berättade för våra barn att "mamma varit med en annan man" trots att han inte ville det och följden har blivit att vår 14 åriga dotter knappt pratar med mig nu. Hon men även de två yngre har tagit sin pappas parti helt och hållet. 
    Nu till mitt dilema. Min man säger att han är beredd att förlåta mig och ge mig en andra chans, men endast på villkor att han får ha analsex med mig, som den "där andre" fick ha enligt honom. Får han inte det älskar inte jag honom och vill inte reparera det jag har förstört genom min otrohet. Enligt honom är det ett test för att se hur mycket jag är beredd att ställa saker tillrätta och vill offra för att rädda relationen. Vi har aldrig haft det och han säger att han kommer kunna komma över att jag haft sex med andra för det har han också haft innan vi träffades men inte att den andra har fått saker sexuellt som inte han har fått. Det är stöttestenen.
    Vad skall jag göra? 
    Neka och se hur familjen splittras, för jag är säker på att han menar allvar.
    Dricka mig full och släppa till?
    Acceptera att han har rätt och släppa till när vi åker på en "romantisk" weekend för att reda ut saker som vi har planerat?
    Jag skulle aldrig ha satt mig i denna situationen Gråter

  • Svar på tråden Han kräver analsex för att förlåta ett snedsteg..
  • SupersurasunkSara

    Att han utsatte barnen för den psykiska misshandeln genom att dra in dem i er smutsiga byk anser jag är det värsta i hela historien. Efter det kommer ts otrohet, fruktansvärt. Att mannen kräver analsex är mer förståeligt även om det är förkastligt att kräva sex som kompensation.

    Han känner sig antagligen värdelös och dessutom ger du en annan man det HAN har velat ha, som att ytterligare spä på förnedringen du utsatt honom för.

    Vill han utsätta dig för våldtäkt? Eller sexuellt utnyttjande är väl mer korrekt att säga. Vad tror han barnen skulle säga om DET om du nu vore lika dum som han och tala om vad pappa kräver för att förlåta?

    Terapi är vad ni får ta till om ni BÅDA vill lösa detta.

  • Anonym (Tyvärr)

    Tror inte han kommer att förlåta dig för att du svankar upp rumpan åt honom och han får spricka din anal. Han vill nog se dina tårar rulla ner lite på kinden samtidigt som han behandlar dig lika illa som du gjort mot honom. Skulle han vilja förlåta dig, skulle nog par terapi stå högst upp på listan. Satsen får du nog svälja också, innan han dumpar dig åt h*lvete. Skål påre! Otrohet är det äckligaste som finns. Hoppas ändå du kommer upp på benen igen efter ett tag, går vidare och börjar leva. Alla gör vi misstag. Men snälla låt honom vara.

  • Anonym (pia)

    Hos mig skulle det säkert bli vårdnadstvist och då kommer allt upp i sådana mål .
    Ungarna är stora och har hon vänstrat under ett par månader på jobbet så är säkert flera som vet om det.
    Lika bra att berätta så de slipper få veta det på skolgården.

  • molly50
    Anonym (Sven) skrev 2014-06-24 12:41:19 följande:

    Självklart var det dumt av mannen att dra in barnet. Men det är ingen ursäkt för vad TS har gjort. TS får ta ansvar och förklara varför hon har analsex med vem som helst annan än sig man.


    Vad tror du den första frågan TS får om de går till parterapi? Hon kommer att frågas om varför hon har analsex med andra, när hon samtidigt vägrar ge det till mannen.


    Ska hon då svara med att mannen är en idiot när han involverar barnen?


    Det funkar inte så. TS har ett förklaringsproblem gentimot sin man. Om hon inte kan ta ansvar och förklara, så kan hon inte rädda äktenskapet. Vill man gå vidare, så är det där framtiden börjar.


    Man får tänka lite själv. Det är inte förbjudet. Varför ställer mannen ett sånt ultimatum?


     


    Visst har TS gjort fel. Men det TS har gjort ursäktar inte heller mannens beteende.
    Två fel gör inte ett rätt.

    Ska de försöka lösa situationen så finns det andra bättre sätt än genom att dra in barnen och kräva analsex för att förlåta.
    Mattias 2007-05-23
  • Anonym (Känner igen mig)
    molly50 skrev 2014-06-24 15:06:36 följande:
    Visst har TS gjort fel. Men det TS har gjort ursäktar inte heller mannens beteende.
    Två fel gör inte ett rätt.

    Ska de försöka lösa situationen så finns det andra bättre sätt än genom att dra in barnen och kräva analsex för att förlåta.
    Går inte att lösa.

    Otrohet, med analsex dessutom som han vet om och du förvägrat honom. Oförlåtlig kränkning. Visst, visst. Din situation... Du kände... Jag var svag.... Bla, bla, bla. Det spelar ingen roll. Gjort är gjort och kommer aldrig igen. 

    Han berättar för barnen att du haft en annan man. Fel och oförlåtligt. Men nu är det gjort och det spelar ju ingen roll VARFÖR han sa det till barnen, eller hur? Visst, man kan förstå och så vidare men det hjälper inte.

    Två fel blir verkligen inte ett rätt och nu har ni kört i diket hjälpöst bortom all räddning. Visst, parterapia på ni. Lycka till.

    SEPARERA NU. För allas skull.
  • Tecum
    Anonym (Sven) skrev 2014-06-24 12:13:13 följande:

    Mannens 'ultimatum' ligger självklart i att han vill förstå varför hon vägrar ha analsex med honom, men gärna lägger röv upp till alla andra. Jag hade tänkt det samma. Det hade kvinnor också gjort om deras män hade gjort det TS har gjort. Varför kan hon ge andra det som hon vägrar ge honom?


    Och om det nu inte är så farligt med analsex (TS gjorde det systematisk med älskaren) så tänker han väl att hon också kan ha analsex med honom.


    Om hon fortfarandre vägrar, är det inte analsexet som är problemet. Så är det något annat i förhållandet som är helt åt helvete. Det är ju det mannen försöker ta reda på genom ett ultimatum.


    Precis, det handlar inte om analsex utan om TS` oförmåga att förklara varför älskaren fick göra det som mannen inte får. På samma sätt handlar TS` ovilja att ställa upp inte om analsex (eftersom hon redan gjort det) utan om att hon inte värderar sin man och äktenskapet högt nog för att göra allt hon kan för att rädda det.
  • Anonym (Vitryssen)

    Självklart ska hon ställa upp på analsex med mannen om andra får knull röven...

  • Hummelnr12
    molly50 skrev 2014-06-24 12:04:29 följande:
    Nej,men just därför tycker jag att det är onödigt att berätta för barnen. För att de brukar kunna ha en förmåga att själva ta på sig skulden.

    Visst ska man ta konsekvenserna av sina handlingar. Det håller jag med om.
    Men till vilken gräns?
    TS vet att hon har gjort fel och hon är ångerfull. Att då få relationen till sina barn förstörd och att dessutom känna sig tvingad till att utföra sexuella handlingar mot sin vilja lär inte få henne att må bättre.
    Att TS mår dåligt av det här kan nog vara en konsekvens som är alldeles tillräcklig för henne och hon har,förhoppningsvis,lärt sig en läxa av det här.

    Nej,det kan jag hålla med dig om. Det som händer på den här sidan har upphört att förvåna mig.
    Som jag sagt innan jag har erfarenhet av att inte berätta och det slog bakut fullständigt med en massa anklagelser från barnen om varför vi inte berättat osv. De har ingen kontakt med sin mamma idag och en av anledningarna är att hon inte berättade anledningen. De blev förbannade på mig med anledningen samma där att jag inte berättade anledningen till vår skillsmässa vilket var otrohet.

    Sen återigen jag håller fullständigt med om att man inte behöver dra alla detaljer om vad man gjort när man varit otrogen vilka sexuella positioner osv givetvis.

    Och återigen jag tycker att mannens krav är helt uppåt väggarna, jag hade aldrig velat ta i henne med tång igen vilket jag inte gjorde med mitt ex.

    Jag tycker inte att hon utstrålar någon direkt ånger det är min tolkning hon är mer fokuserad på att hon skall få ha analsex för att rädda äktenskapet. Hade hon känt ånger så hade hon varit ärlig med barnen och tagit konsekvenserna av sitt/sina snedsteg vilket inte bara var en gång utan 4-5.

    Som jag ser det och tolkar TS så ångrar hon inte sig ett dugg utan drar på sig en offerkofta och gömmer sig bakom att mannen berättat och hans ultimatum vilket hon som jag uppfattar det är värre än hennes otrohet. Men som sagt det är min tolkning.
    Sällan studsar en termos
  • molly50
    Anonym (Känner igen mig) skrev 2014-06-24 15:23:42 följande:
    Går inte att lösa.

    Otrohet, med analsex dessutom som han vet om och du förvägrat honom. Oförlåtlig kränkning. Visst, visst. Din situation... Du kände... Jag var svag.... Bla, bla, bla. Det spelar ingen roll. Gjort är gjort och kommer aldrig igen. 

    Han berättar för barnen att du haft en annan man. Fel och oförlåtligt. Men nu är det gjort och det spelar ju ingen roll VARFÖR han sa det till barnen, eller hur? Visst, man kan förstå och så vidare men det hjälper inte.

    Två fel blir verkligen inte ett rätt och nu har ni kört i diket hjälpöst bortom all räddning. Visst, parterapia på ni. Lycka till.

    SEPARERA NU. För allas skull.
    Jag håller också med om att de borde separera. Men om de vill försöka reparera förhållandet så är ju terapi ett alternativ.
    Även om de separerar så kan terapi vara bra för att de ska få hjälp att kunna samarbeta på ett bra sätt när det gäller barnen.
    Mattias 2007-05-23
Svar på tråden Han kräver analsex för att förlåta ett snedsteg..