• Anonym (Tveksam-76)

    Han kräver analsex för att förlåta ett snedsteg..

    Såhär ligger det till. Vi har varit ihop i 21 år, har 3 barn under 15 år och har haft våra upp och nergångar genom livet som alla andra.
    Jag har gjort ett fruktansvärt misstag, under en nerperiod så var jag så dum och svag att jag sökte bekräftelse på annat håll och inledde en relation med en man på jobbet. VI träffades i smyg i ca 2 månader men hade endast sex 4-5 gånger. Jag mådde inte bra då och även om jag vet att det inte är någon undanflykt så gjorde jag saker sexuellt som jag egentligen inte gillar med denna mannen som jag nekat min egen man. Vet inte varför men det kändes inte fel då med honom även om jag inte njöt av det igentligen. Vi hade analsex två gånger tillsammans.
    Jag blev ertappad, eller rättare sagt erkände när min man blev misstänksam och vi har nu gått igenom ett helvete och har det fortfarande inte helt bra. Min man berättade för våra barn att "mamma varit med en annan man" trots att han inte ville det och följden har blivit att vår 14 åriga dotter knappt pratar med mig nu. Hon men även de två yngre har tagit sin pappas parti helt och hållet. 
    Nu till mitt dilema. Min man säger att han är beredd att förlåta mig och ge mig en andra chans, men endast på villkor att han får ha analsex med mig, som den "där andre" fick ha enligt honom. Får han inte det älskar inte jag honom och vill inte reparera det jag har förstört genom min otrohet. Enligt honom är det ett test för att se hur mycket jag är beredd att ställa saker tillrätta och vill offra för att rädda relationen. Vi har aldrig haft det och han säger att han kommer kunna komma över att jag haft sex med andra för det har han också haft innan vi träffades men inte att den andra har fått saker sexuellt som inte han har fått. Det är stöttestenen.
    Vad skall jag göra? 
    Neka och se hur familjen splittras, för jag är säker på att han menar allvar.
    Dricka mig full och släppa till?
    Acceptera att han har rätt och släppa till när vi åker på en "romantisk" weekend för att reda ut saker som vi har planerat?
    Jag skulle aldrig ha satt mig i denna situationen Gråter

  • Svar på tråden Han kräver analsex för att förlåta ett snedsteg..
  • Anonym (släpp till)

    Jag tycker att det bästa förslaget är det du själv tar upp: åk på en romantisk weekend och då kan du låta honom ta dig i stjärten så att han får uppleva det. Du verkar ju trots allt tycka att det är ok med analsex eftersom du hade det två gånger under otroheten så nog borde din man kunna få knulla trångt också - det är det minsta du kan göra för att rädda äktenskapet, tycker jag.

  • Drottningen70
    Anonym (knutberit) skrev 2014-06-24 21:38:07 följande:
    Många tjejer här sitter och slätar över själva otroheten! Otroheten som är det som

    sätter igång det hela! Orsak/verkan. Sedan sitter tjejerna här och tycker synd om TS. "jag tycker hon visar att hon är ångerfull" osv. osv.

    Hade det varit en man så hade tjejerna här ALDRIG tagit upp att han är ångerfull och att det är frun som agerar värst. Han hade bara varit ett ärkekräk som snabbare än blixten ska ta konsekvenserna och ta sitt pick och pack och flytta!

    Som vanligt så sitter här tjej efter tjej efter tjej och reflexmässigt tar tjejens parti, och vägrar inse att - HON - nu får skylla sig själv! Tjejer försöker i alla lägen slippa ta konsekvenserna får sitt agerande! BARN kan komma undan med att de inte levt så särskilt länge, men en kvinna är vuxen! och ska därför även av tjejerna här, få samma bemötande som en man hade fått! 

    Ingen pardon för en otrogen MAN = ingen pardon för en otrogen KVINNA!!!

     

     



    Har inte sett ett enda överslätande , finns bara i din bittra fantasi...
  • Anonym (Sally)
    Anonym (släpp till) skrev 2014-06-24 21:44:23 följande:

    Jag tycker att det bästa förslaget är det du själv tar upp: åk på en romantisk weekend och då kan du låta honom ta dig i stjärten så att han får uppleva det. Du verkar ju trots allt tycka att det är ok med analsex eftersom du hade det två gånger under otroheten så nog borde din man kunna få knulla trångt också - det är det minsta du kan göra för att rädda äktenskapet, tycker jag.


    herregud respekt till dig !
    KUNDE INTE SAGT DET BÄTTRE!

    Du kunde ha det med främlingen,din man förtjänar ta dig i stjärten minst 21 år .
  • Drottningen70
    Hummelnr12 skrev 2014-06-24 21:40:00 följande:
    Barnen är gamla nog att bestämma själv, de anser inte att otroheten är det värsta utan lögnen som drogs för att dölja vad som hänt. Det är det värsta för dem.

    Jag tycker att de skall ha kontakt med sin mamma, det är deras mamma men de vill inte och jag kommer aldrig att tvinga dem till. Skulle alla aldrig falla mig in.

    Ja de betraktar sig som moderslösa, inte på grund av otroheten utan på grund av lögnerna.

    Jag tror efter egna erfarenheter att dina råd kan slå tillbaka mycket mer på mamman än vad sanning kan göra efter egna erfarenheter. Jag vill bara fråga du behöver inte svara men har du erfarenheter av att vara i sådan här situation?



    Det innebär enbart att ni som föräldrar inför barnen inte lyckades förmedla att ni gemensamt faktiskt ansåg att ni själva skulle hantera det, utan att dra in barnen. Det känns kanske lätt att skylla den biten på modern, men i själva verket är den delen ett gemensamt misslyckande där du på intet sätt kan svära dig fri.
  • Anonym (knutberit)
    Drottningen70 skrev 2014-06-24 21:46:01 följande:



    Har inte sett ett enda överslätande , finns bara i din bittra fantasi...
    Ta då och läs tråden du just nu deltar i. Sedan är det så att om det är några som är bittra, så är det en väldig massa tjejer här på FL.
  • Drottningen70
    Hummelnr12 skrev 2014-06-24 21:40:00 följande:
    Barnen är gamla nog att bestämma själv, de anser inte att otroheten är det värsta utan lögnen som drogs för att dölja vad som hänt. Det är det värsta för dem.

    Jag tycker att de skall ha kontakt med sin mamma, det är deras mamma men de vill inte och jag kommer aldrig att tvinga dem till. Skulle alla aldrig falla mig in.

    Ja de betraktar sig som moderslösa, inte på grund av otroheten utan på grund av lögnerna.

    Jag tror efter egna erfarenheter att dina råd kan slå tillbaka mycket mer på mamman än vad sanning kan göra efter egna erfarenheter. Jag vill bara fråga du behöver inte svara men har du erfarenheter av att vara i sådan här situation?



    Och tyvärr så misstänker jag att du djupt inne i hjärtat nog ändå känner att det är "lite gött" att ungarna tagit avstånd från sin mor. Jag kan ha fel, men det är en känsla jag får...
  • Hummelnr12
    Drottningen70 skrev 2014-06-24 21:49:55 följande:



    Det innebär enbart att ni som föräldrar inför barnen inte lyckades förmedla att ni gemensamt faktiskt ansåg att ni själva skulle hantera det, utan att dra in barnen. Det känns kanske lätt att skylla den biten på modern, men i själva verket är den delen ett gemensamt misslyckande där du på intet sätt kan svära dig fri.
    Det är helt fritt för dig att tycka det. Jag tycker ju givetvis något annat. Vi valde att inte dra in tonåringarna men de drog sig in själv genom att de är tänkande och tyckande människor. De är så pass intelligenta att de fattar vad som pågår. Men om man då i den situationen fortsätter att ljuga så målar man in sig i ett hörn och till slut så kommer man inte ut.
    Sällan studsar en termos
  • Anonym (m)

    Jag fattar ärligt inte vad ts:s man får utav att kräva analsex som förlåtelse?
    Jag fattar inte hur ts:s man är så angelägen om att få veta exakta detaljer angående otroheten?

  • Anonym (knutberit)
    Drottningen70 skrev 2014-06-24 21:49:55 följande:



    Det innebär enbart att ni som föräldrar inför barnen inte lyckades förmedla att ni gemensamt faktiskt ansåg att ni själva skulle hantera det, utan att dra in barnen. Det känns kanske lätt att skylla den biten på modern, men i själva verket är den delen ett gemensamt misslyckande där du på intet sätt kan svära dig fri.
    HON - är den som varit otrogen, så hon kan inte förvänta sig minsta pardon gällande att barnen inte ska få information om vem som orsakat att en familj högst troligen splittras! Eller i varje fall tog den medvetna risken!
  • Drottningen70
    Anonym (knutberit) skrev 2014-06-24 21:41:51 följande:
    Och när kvinnan var otrogen: när hon då inte brydde sig ett smack om att hon på samma gång riskerade att ödelägga familjen - tycker du då att hon hade den föräldrainstinkt som du tar upp?!



    Hon har agerat på ett sätt som påverkar hela familjen givetvis. Något som inte är ansvarsfullt föräldraskap såklart. Men två fel blir inte ett rätt. Och otroheten är ändå inte direkt riktad mot barnen på samma sätt som det är, att som förälder vända sig till barnen och berätta sanningen om mamma. Som förälder ska man aldrig någonsin underminera den andra föräldern, då det alltid i slutändan skadar barnet mest.
Svar på tråden Han kräver analsex för att förlåta ett snedsteg..