• Hobbya­rkitek­t
    Äldre 18 Aug 15:20
    5540 visningar
    7 svar
    7
    5540
  • Svar på tråden Ryska barn i Sverige!
  • Annatt
    Äldre 18 Aug 15:26
    #1

    Låter bra om du frågar mig. 

  • Annatt
    Äldre 18 Aug 15:30
    #2

    Bättre ryssar än Afrikaner. Står dock skrivet 5 Mos 1:16 => Då uppmanade jag era domare: ?Lyssna på era bröder och döm rättvist mellan dem och även mellan en landsman och en främling.

  • Hobbya­rkitek­t
    Äldre 18 Aug 17:35
    #3

    Denna tråden var menade att ge hopp till alla de som står i kö i Ryssland.

    Tråden ligger under adoption.

  • Äldre 20 Aug 22:10
    #4

    Länken fungerar inte. Kan du tala om vad som stod i artikeln?

  • Hobbya­rkitek­t
    Äldre 20 Aug 22:17
    #5
    Emeli skrev 2014-08-20 22:10:28 följande:

    Länken fungerar inte. Kan du tala om vad som stod i artikeln?


    Att Ryssland nu åter öppnat upp och tillåter adoptioner från Ryssland till Sverige igen.
  • Äldre 20 Aug 22:44
    #6
    Hobbyarkitekt skrev 2014-08-20 22:17:32 följande:
    Att Ryssland nu åter öppnat upp och tillåter adoptioner från Ryssland till Sverige igen.
    Det vore ju fantastiskt roligt. Hoppas det stämmer. På AC:s hemsida skrev de så sent som för två dagar sedan bl a detta "Adoptionssamarbetet med Ryssland ligger för närvarande på is, men vi utesluter inte att vi i framtiden kan återuppta adoptionsförmedlingen därifrån ? det finns fortfarande många ryska barn på barnhem som behöver familj.". De skriver också att de har lyckats slutföra de adoptioner som var på gång innan "stoppet", där det fanns utsedda barn.

    Jag skulle nog ta uppgifterna i Aftonbladet med en stor nypa salt, tyvärr.
  • Hobbya­rkitek­t
    Äldre 20 Aug 23:06
    #7
    Emeli skrev 2014-08-20 22:44:44 följande:

    Det vore ju fantastiskt roligt. Hoppas det stämmer. På AC:s hemsida skrev de så sent som för två dagar sedan bl a detta "Adoptionssamarbetet med Ryssland ligger för närvarande på is, men vi utesluter inte att vi i framtiden kan återuppta adoptionsförmedlingen därifrån ? det finns fortfarande många ryska barn på barnhem som behöver familj.". De skriver också att de har lyckats slutföra de adoptioner som var på gång innan "stoppet", där det fanns utsedda barn.

    Jag skulle nog ta uppgifterna i Aftonbladet med en stor nypa salt, tyvärr.


    Ja, förmodligen iom att länken inte funkar längre.
Svar på tråden Ryska barn i Sverige!