• Anonym (hjälp.)

    Han bara lämnade mig.

    Mitt livs kärlek bara lämnade mig igår. Vi hade inte bråkat mycket, vi bestämde förra veckan att flytta ihop och igår så hade vi bara ett vanligt tjafs och han bara stack. 

    Jag förstår ingenting. Jag vet inte vart jag ska ta vägen längre, det gör så ont och jag är så chockad.

  • Svar på tråden Han bara lämnade mig.
  • Anonym (Också dumpad)
    Anonym (hjälp.) skrev 2014-10-30 18:17:32 följande:
    Hihi förstår det. De hade jag också gjort.

    Nä nu pratar vi ingenting tror jag, mindre och mindre. :( Men det är väl så det är.
    Ni då?
    Mammor är bäst. (a)

    Nej vad jobbigt! :( Eller det kanske känns helt okej ändå...?
    Jag frågade rakt ut idag om han skulle kunna tänka sig att ställa upp för mig och prata men är så jäkla nervös att få ett nej. :( Känner någonstans att det inte är så mycket begärt om det faktiskt hjälper, men vet inte.
  • Anonym (hjälp.)
    Anonym (Också dumpad) skrev 2014-10-30 18:40:59 följande:
    Mammor är bäst. (a)

    Nej vad jobbigt! :( Eller det kanske känns helt okej ändå...?
    Jag frågade rakt ut idag om han skulle kunna tänka sig att ställa upp för mig och prata men är så jäkla nervös att få ett nej. :( Känner någonstans att det inte är så mycket begärt om det faktiskt hjälper, men vet inte.
    Ja, mammor är verkligen bäst! :) 

    Nja, det känns helt okej faktiskt. Slippa bli besviken när han inteh ör av sig och lovar saker. Vilket har hänt nu så jag la ner, slutade höra av mig själv. Förväntar mig ingenting, det är firhet :) 

    Aha, har han inte svarat? :o
  • Anonym (Också dumpad)
    Anonym (hjälp.) skrev 2014-10-30 21:51:57 följande:
    Ja, mammor är verkligen bäst! :) 

    Nja, det känns helt okej faktiskt. Slippa bli besviken när han inteh ör av sig och lovar saker. Vilket har hänt nu så jag la ner, slutade höra av mig själv. Förväntar mig ingenting, det är firhet :) 

    Aha, har han inte svarat? :o
    De är ju det. :D

    Ja men dåså, då är det bäst så! :) Vad skönt det du säger låter, att slippa förvänta sig saker är som frihet... förstår hur härligt det måste kännas! Och vad kul att du kommit så pass långt ändå.

    Jodå det har han, hela två gånger. ;) Men inte just på den frågan, jag kanske var otydlig... I det senaste sms:et frågade han typ "vad är det som känns så jobbigt?" och då blev jag lite halvt irriterad... Han har liksom dumpat mig, är det så svårt att förstå vad som är jobbigt? ;p Aja nu frågade jag i alla fall rakt ut om han vill prata så går runt med magont och väntar. :p Åhh killar alltså, han gör mig så lack ibland men ändå försöker jag få prata med honom.
  • Anonym (hjälp.)
    Anonym (Också dumpad) skrev 2014-10-30 23:21:43 följande:
    De är ju det. :D

    Ja men dåså, då är det bäst så! :) Vad skönt det du säger låter, att slippa förvänta sig saker är som frihet... förstår hur härligt det måste kännas! Och vad kul att du kommit så pass långt ändå.

    Jodå det har han, hela två gånger. ;) Men inte just på den frågan, jag kanske var otydlig... I det senaste sms:et frågade han typ "vad är det som känns så jobbigt?" och då blev jag lite halvt irriterad... Han har liksom dumpat mig, är det så svårt att förstå vad som är jobbigt? ;p Aja nu frågade jag i alla fall rakt ut om han vill prata så går runt med magont och väntar. :p Åhh killar alltså, han gör mig så lack ibland men ändå försöker jag få prata med honom.
    Ja men precis :) det känns faktiskt skönt att ha kommit en bit på vägen. 

    Haha ojoj, ja det är konstigt hur folk förändras över ett uppbrott. Killar är väl lite tröga ibland ;p Hoppas han svarar
  • Anonym (Också dumpad)
    Anonym (hjälp.) skrev 2014-10-30 23:48:14 följande:
    Ja men precis :) det känns faktiskt skönt att ha kommit en bit på vägen. 

    Haha ojoj, ja det är konstigt hur folk förändras över ett uppbrott. Killar är väl lite tröga ibland ;p Hoppas han svarar
    Det förstår jag. :)

    Jaa blä, idag har jag gråtit hela dagen... känns som att det går så långsamt fram liksom. :p
  • Anonym (hjälp.)
    Anonym (Också dumpad) skrev 2014-10-31 20:22:40 följande:
    Det förstår jag. :)

    Jaa blä, idag har jag gråtit hela dagen... känns som att det går så långsamt fram liksom. :p
    Förstår det :( Förstår hur du känner, men ta det från någon som precis var där och var det i två månader men som äntligen mår bättre *peppa pepp* det blir bättre, det får ta den tid det tar :) 
  • Anonym (Också dumpad)
    Anonym (hjälp.) skrev 2014-11-01 18:22:53 följande:
    Förstår det :( Förstår hur du känner, men ta det från någon som precis var där och var det i två månader men som äntligen mår bättre *peppa pepp* det blir bättre, det får ta den tid det tar :) 
    Tack för dina uppmuntrande ord! Läste någonstans att det tar tre till sex månader för en själ och ett hjärta att läka, så time will tell... :) Känner att jag inte kan gå vidare före vi har pratat en sista gång så det fördröjer ju processen...
  • Anonym (hjälp.)
    Anonym (Också dumpad) skrev 2014-11-02 00:27:48 följande:

    Tack för dina uppmuntrande ord! Läste någonstans att det tar tre till sex månader för en själ och ett hjärta att läka, så time will tell... :) Känner att jag inte kan gå vidare före vi har pratat en sista gång så det fördröjer ju processen...


    Det har jag också hört :)

    Jag känner samma, men har gett upp hoppet om att få mitt prat ;p
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Också dumpad) skrev 2014-11-02 00:27:48 följande:

    Tack för dina uppmuntrande ord! Läste någonstans att det tar tre till sex månader för en själ och ett hjärta att läka, så time will tell... :) Känner att jag inte kan gå vidare före vi har pratat en sista gång så det fördröjer ju processen...


    Varför kan nu inte prata ?
  • Anonym (Också dumpad)
    Anonym (hjälp.) skrev 2014-11-02 03:46:39 följande:
    Det har jag också hört :)

    Jag känner samma, men har gett upp hoppet om att få mitt prat ;p
    Hoppas. :)

    Blä vad jobbigt. Det kanske låter konstigt men känner verkligen att jag behöver prata igenom vissa saker för att helt kunna släppa och gå vidare... :/
    Anonym (Anonym) skrev 2014-11-02 12:34:50 följande:
    Varför kan nu inte prata ?
    Det vet jag ju inte än om vi kan.
Svar på tråden Han bara lämnade mig.