• Anonym (Snorren)

    Stor snopp är lögn

    Det sägs att 10% har en väldigt stor snopp. Om 4,5 mmiljoner svenskar är män så är ju det 450 000 män med enorm penis. Rätt många. Så varför tror ingen på dom som säger att dom har en stor snopp?

  • Svar på tråden Stor snopp är lögn
  • Anonym (Snorren)

    aha. så 8% har 18-20cm? resten hamnar på dom två sista %.

    Så typ 9000 svenska män har större än 20?

  • Anonym (sssatan)
    Anonym (Snorren) skrev 2014-08-24 19:51:50 följande:

    aha. så 8% har 18-20cm? resten hamnar på dom två sista %.

    Så typ 9000 svenska män har större än 20?


    Nej så kan du inte räkna.
  • Anonym (K)

    18 är väl inte så enormt egentligen - dessutom undrar jag fortfarande varför så många killar verkar längdfixerade, när de flesta tjejer verkar säga att grovleken är överlag viktigare?

    (min partner har 18 lång, 13.5 grov, vilket jag kan tycka är lite smalt - inte för att jag mätt, men han har, med mig närvarande)

  • Anonym (Snorren)

    2% av världens män? säg 3 miljader män delat på 100?

  • Anonym (sssatan)
    Anonym (K) skrev 2014-08-24 19:56:24 följande:

    18 är väl inte så enormt egentligen - dessutom undrar jag fortfarande varför så många killar verkar längdfixerade, när de flesta tjejer verkar säga att grovleken är överlag viktigare?

    (min partner har 18 lång, 13.5 grov, vilket jag kan tycka är lite smalt - inte för att jag mätt, men han har, med mig närvarande)


    Jo 18 är ganska rejält, dom flesta har inte så mycket. En väldigt stor majoritet ligger runt 14.16
    .
  • Anonym

    Åå jag är den lyckliga kvinnan till en man som faller runt dom välrustade 2%

    ;)

  • Anonym (Snorren)

    Internet till exempel. Eller firmafester å så

  • Anonym (sssatan)
    Anonym skrev 2014-08-24 20:08:31 följande:

    Åå jag är den lyckliga kvinnan till en man som faller runt dom välrustade 2%

    ;)


    Möjligt, men som sagt vi är på det anonyma internet nu. Lite annorlunda spelregler här. Spelar som ingen roll vad folk säger att dom har för här alla allting.
  • Anonym (big or not)
    Anonym (K) skrev 2014-08-24 19:56:24 följande:

    18 är väl inte så enormt egentligen - dessutom undrar jag fortfarande varför så många killar verkar längdfixerade, när de flesta tjejer verkar säga att grovleken är överlag viktigare?

    (min partner har 18 lång, 13.5 grov, vilket jag kan tycka är lite smalt - inte för att jag mätt, men han har, med mig närvarande)


    Ja då tillhör han inte dom välutrustade 10% på längden iaf 13.5cm grov är 3.5cm över medel så du kan vara nöjd även om det kan tyckas smalt av dig dvs
Svar på tråden Stor snopp är lögn