• Anonym (Ledsen)

    Kk kräver abort

    Igår berättade jag för min kk att jag blivit gravid. Vi har använt kondom och ibland pessar kombinerat, men blivit lite si och så med det.
    Han blev först chockad och frågade om jag bokat tid för abort än och om jag vill att han ska följa med för han vill givetvis "stötta mig".
    När jag svarade att jag inte bestämt mig än och att abort känns inte som nåt jag vill så blev han jättearg och sa att det absolut inte är en sån relation han vill ha till mig och att han inte vill ha fler barn (3 sen tidigare med hans ex).
    Jag är helt förstörd och han säger att han inte vill prata med mig förens jag bokat tid för abort.
    Bara gråter och gråter, klarar jag det här? Jag har två barn med min fd, han tvingade mig till en abort för två år sen och jag ångrar det fortfarande.

  • Svar på tråden Kk kräver abort
  • Anonym (logik)
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 20:51:40 följande:
    Kan glädja dig med att jag är kvinna om du syftade på mig hoppas du inte känner dig förolämpad .(-:
    jaha så du är en flickvän till en man som så oförskyllt och oooondeskefullt har blivit lurad..

    skäms du inte över att ha sex med en sinnesvag man som inte förstår hur barn blir till?
  • Anonym (J)
    Anonym (logik) skrev 2014-10-21 21:43:27 följande:

    jaha så du är en flickvän till en man som så oförskyllt och oooondeskefullt har blivit lurad..

    skäms du inte över att ha sex med en sinnesvag man som inte förstår hur barn blir till?


    Nej jag skäms inte att ha haft en och samma kille ...
  • Anonym (J)
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 21:47:43 följande:

    Nej jag skäms inte att ha haft en och samma kille ...


    skäms du över dig själv ?
  • Anonym (logik)
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 21:47:43 följande:
    Nej jag skäms inte att ha haft en och samma kille ...
    Något du bör skämmas över dock är din bristande förmåga att provocera, som inläggstroll har du inte lyckats förverkliga dig själv särskillt bra

    Det finns bättre sätt att bli sedd och och få uppmärksamhet,
  • Anonym (J)
    Anonym (logik) skrev 2014-10-21 21:57:51 följande:

    Något du bör skämmas över dock är din bristande förmåga att provocera, som inläggstroll har du inte lyckats förverkliga dig själv särskillt bra

    Det finns bättre sätt att bli sedd och och få uppmärksamhet,


    Som knulla allt då eller , visst det får ni gärna göra det är väl därför ni har triangeldrama .(-:skörda det ni sår .(-:
  • Anonym (J)
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 22:15:45 följande:

    Som knulla allt då eller , visst det får ni gärna göra det är väl därför ni har triangeldrama .(-:skörda det ni sår .(-:


    Den som spar den har .(-:
  • IsaStardust

    förstår inte ens hälften av vad anonym (J) skriver. man kanske ska ha tillräckligt med hjärnceller för att kunna formulera sig innan man ger sig på att försöka provocera i trådar?

  • Anonym (Ledsen)

    Nu väntar jag på min tur! Nervöst!

  • Anonym (J)

    Så du har lagt beslag på killen genom att


    Anonym (Ledsen) skrev 2014-10-23 10:47:33 följande:

    Nu väntar jag på min tur! Nervöst!


    så du har lagt beslag på killen genom att föda barnet och tro att det ska va början på något nytt fast han undre vill ha dig an ju inte bestämma över någon annans vilja och en person .??
  • molly50
    Anonym (J) skrev 2014-10-21 20:25:33 följande:
    Nej fy sjutton bara drar hem kille för att knulla han hur kan hon utnyttja det .?
    Då kan man ju vända på saken och fråga hur han kan utnyttja henne också då.
    Eller är det bara kvinnor som utnyttjar,aldrig män?
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Kk kräver abort