• Anonym (!)
    Äldre 2 Dec 02:37
    3395 visningar
    11 svar
    11
    3395

    hatar kvinnor

    Jag hatar kvinnor. Jag ska inte ens ursäkta mig för mitt hat. Jag hatar kvinnor och jag vill fortsätta hata er. Ni har förstört mitt liv.

  • Svar på tråden hatar kvinnor
  • Anonym (njä)
    Äldre 2 Dec 03:46
    #1

    Sök hjälp om mamma inte var snäll mot dig

  • Anonym (!) Trådstartaren
    Äldre 2 Dec 03:47
    #2
    Mamma är den snällaste människan. Jag exkluderar henne från alla kvinnor
  • Äldre 2 Dec 04:20
    #3
  • Anonym (Haha)
    Äldre 2 Dec 05:17
    #4

    Visst visst.. hata oss du bara.. det är inte som vi bryr oss direkt. HAHA 

    //Kvinna

  • Anonym (jepss­on)
    Äldre 2 Dec 06:10
    #5
    Gathenhielm skrev 2014-12-02 04:20:16 följande:

    Här finns goda råd för dem som genomskådar kvinnans lister.


    Haha god humor o ändå blandad med en del sanningarSkrattande

    TS
    Risken är stor att du får på fan i denna tråd.. O råga på allt... Familjeliv där fit*stimmen härskar...

    I Sverige är det bara OK att hata män. Det är OK att skriva att man vill klippa KU*en på alla män.. Men sprätta en fitt* då blir det liv i hönsgården..

    Nä den där Adam skulle aldrig käkat äpplet. Straffet är elaka narcissistiska kvinnor.
    Anonym (Haha) skrev 2014-12-02 05:17:51 följande:

    Visst visst.. hata oss du bara.. det är inte som vi bryr oss direkt. HAHA 

    //Kvinna


    Du ser TS... Men hade du viftat med pengar.. Då hade de brytt sig och direkt visat kreditkorts springan..

    Alla Kvinnor går att köpa. Precis alla. Det handlar bara om storleken på summan.

    Kvinnor är som kvinnor är.... Den dagen pitten är död, inträder friheten direkt. Tills dess är vi slavar under det som kvinnan sitter på. (undantaget bögar)

    Nå nu kan man inte hjälpa att man är född heterosexuell...

  • Anonym (Haha)
    Äldre 2 Dec 06:24
    #6
    Anonym (jepsson) skrev 2014-12-02 06:10:51 följande:
    Haha god humor o ändå blandad med en del sanningarSkrattande

    TS
    Risken är stor att du får på fan i denna tråd.. O råga på allt... Familjeliv där fit*stimmen härskar...

    I Sverige är det bara OK att hata män. Det är OK att skriva att man vill klippa KU*en på alla män.. Men sprätta en fitt* då blir det liv i hönsgården..

    Nä den där Adam skulle aldrig käkat äpplet. Straffet är elaka narcissistiska kvinnor.
    Anonym (Haha) skrev 2014-12-02 05:17:51 följande:

    Visst visst.. hata oss du bara.. det är inte som vi bryr oss direkt. HAHA 

    //Kvinna


    Du ser TS... Men hade du viftat med pengar.. Då hade de brytt sig och direkt visat kreditkorts springan..

    Alla Kvinnor går att köpa. Precis alla. Det handlar bara om storleken på summan.

    Kvinnor är som kvinnor är.... Den dagen pitten är död, inträder friheten direkt. Tills dess är vi slavar under det som kvinnan sitter på. (undantaget bögar)

    Nå nu kan man inte hjälpa att man är född heterosexuell...

    Jag antar att du bor i skogen och är allmänt efterbliven såsom du resonerar. 


    Troligtvis har du fått köpa alla kvinnor i din närhet för att du är för korkat för att någon ska tycka om dig på riktigt. 


    Tur det finns riktiga män därute, jag har i alla fall hittat en riktig kvinnoälskare. Och jag är verkligen inte "köpt". 

    Lycka till i livet med den inställningen Död

  • Anonym (jepss­on)
    Äldre 2 Dec 07:20
    #7
    Anonym (Haha) skrev 2014-12-02 06:24:16 följande:

    Jag antar att du bor i skogen och är allmänt efterbliven såsom du resonerar. 


    Troligtvis har du fått köpa alla kvinnor i din närhet för att du är för korkat för att någon ska tycka om dig på riktigt. 


    Tur det finns riktiga män därute, jag har i alla fall hittat en riktig kvinnoälskare. Och jag är verkligen inte "köpt". 

    Lycka till i livet med den inställningen Död


    Du
    Bli inte Polis.. Då skulle du bara ta väldigt fel... ( till bovarnas förtjusning om du mot förmodan skulle bli det)Skrattande

    Nä din kvinnoälskare håller tyst och är som de flesta.. Säg en sak och tänk en sak.. Så inte hålet går i strejk haha

    Men det som störde dig mest var nog.... Sanningen är illa hörd (i detta fallet läst)Flört

    Med rätt summa är du också till salu...Skål
  • Anonym (Haha)
    Äldre 2 Dec 07:36
    #8
    Anonym (jepsson) skrev 2014-12-02 07:20:06 följande:
    Du
    Bli inte Polis.. Då skulle du bara ta väldigt fel... ( till bovarnas förtjusning om du mot förmodan skulle bli det)Skrattande

    Nä din kvinnoälskare håller tyst och är som de flesta.. Säg en sak och tänk en sak.. Så inte hålet går i strejk haha

    Men det som störde dig mest var nog.... Sanningen är illa hörd (i detta fallet läst)Flört

    Med rätt summa är du också till salu...Skål

    Fyi. Har jag det jävligt välställt och klarar mig gott utan en man i mitt liv om det skulle vara så. Men med handen på hjärtat så älskar jag män (dock inte svin som du) och delar gärna mitt liv med en trevlig man. 

    För din del dock ser det mörkt ut...

    Nu tänker jag inte lägga mer av min dyrbara tid på dig. Du verkar lida av någon obotlig sjukdom som fördummar dig. 

  • Äldre 2 Dec 07:36
    #9

    Man kan möjligen se mönster och generalisera över en grupp ibland, men den som hatar alla individer i en grupp bara pga deras tillhörighet i gruppen, han är en tragisk och farlig figur, och han behöver hjälp.


    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och använd bara egen erfarenhet för att påvisa skillnad, inte normen.
  • eslah
    Äldre 2 Dec 07:49
    #10
    Anonym (jepsson) skrev 2014-12-02 06:10:51 följande:

    Haha god humor o ändå blandad med en del sanningar

    TS

    Risken är stor att du får på fan i denna tråd.. O råga på allt... Familjeliv där fit*stimmen härskar...

    I Sverige är det bara OK att hata män. Det är OK att skriva att man vill klippa KU*en på alla män.. Men sprätta en fitt* då blir det liv i hönsgården..

    ..


    Håller faktiskt inte med dig. När kvinnor säger att dom hatar män så dyker andra kvinnor upp och motargumenterar det, med all rätt.

    Däremot sjunger gossarna i kör och ryggdunkningarna haglar från andra män när någon karl uttrycker samma agg gentemot kvinnor, bara en liten reflektion.
  • 180823
    Äldre 23 Sep 21:41
    #11

    Hur kan man hata kvinnor not get it jag älskar flickor det är det härlihaste som finns de är så vackra och söta o gulliga o mjuka det är gosigt att krama flickor det känns väldigt bra och skönt att krama en tös jag online dejtar and i got some cennoctilns there så snart kommer jag att ha träff im so exited :D !!!

Svar på tråden hatar kvinnor