• Penida

    När är ett barn för gammalt för att sova naken med naken förälder av motsatt kön?

    Frågan står i rubriken.
    Vi utgår från att alla trivs och att föräldern och barnet vill samsova tillsammans och sover helst nakna, när tycker du då att de måste sluta sova nakna ihop?


    Avskyr CIO-metoder
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När är ett barn för gammalt för att sova naken med naken förälder av motsatt kön?
  • Mandel

    Av rent praktiska själ skulle jag inte sova helt naken utan ha underbyxor på mig i alla fall.
    Inte så nice om man råkar få in en bebisfot där nere direkt.
    ¨Bebis har ju blöja och pyjamas så den är ju inte naken.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • MxMeNow

    Vet vissa av er inte var "könsorganen" sitter på människan? Hos kvinnan/flickan sitter den MELLAN benen, vilket gör att såvida inte benen är brett särade kommer man inte åt könsorganet, så hur f#n ska det gå till i sömnen?

    Jag kan inte låta bli att undra hur vissa av er sover, våldför ni er på er partner i sömnen? Ord som "gnuggar" och "gnider" förekommer, sök hjälp hos sömnkliniken för att få en rofylld sömn! Vad är det för fel i huvudet på vissa av er?

  • Muslimsktjej
    MxMeNow skrev 2014-12-19 14:23:50 följande:

    Vet vissa av er inte var "könsorganen" sitter på människan? Hos kvinnan/flickan sitter den MELLAN benen, vilket gör att såvida inte benen är brett särade kommer man inte åt könsorganet, så hur f#n ska det gå till i sömnen?

    Jag kan inte låta bli att undra hur vissa av er sover, våldför ni er på er partner i sömnen? Ord som "gnuggar" och "gnider" förekommer, sök hjälp hos sömnkliniken för att få en rofylld sömn! Vad är det för fel i huvudet på vissa av er?


    Den som bör söka hjälp är den som tycker att det är helt okej att en penis trycks mot ett barns rumpa när båda är nakna.
  • Kim Possible
    Muslimsktjej skrev 2014-12-19 14:32:05 följande:
    Den som bör söka hjälp är den som tycker att det är helt okej att en penis trycks mot ett barns rumpa när båda är nakna.
    Vilka tycker att det är ok?! Ingen i tråden vad jag läst. 

    Du får ta och tygla din fantasi lite, både när det gäller det ena och det andra. 
  • MxMeNow
    Muslimsktjej skrev 2014-12-19 14:32:05 följande:

    Den som bör söka hjälp är den som tycker att det är helt okej att en penis trycks mot ett barns rumpa när båda är nakna.


    Bara sjuka hjärnor tänker så, så rannsaka dig själv!
  • Muslimsktjej
    Kim Possible skrev 2014-12-19 14:38:47 följande:
    Vilka tycker att det är ok?! Ingen i tråden vad jag läst. 

    Du får ta och tygla din fantasi lite, både när det gäller det ena och det andra. 
    Ingen har heller skrivit att bara för att man sover naken med sin unge så innebär det att man gnuggar och gnider sig mot sitt barn?
  • brinker

    Nu har inte jag barn (är en kvinna) men jag kan tycka att det är okej för ett barn upp till en viss ålder att sova naken i samma säng som en förälder oavsett kön, men vore jag förälder skulle jag aldrig och kommer aldrig sova naken med mitt barn, även om barnet har kläder eller ej.

    Jag sover alltid med pyamas och är uppvuxen med det.


    Vi kontrollerar inte våra kroppar när vi sover, barn som vuxna.
    Det är helt oskyldigt att barnen vill sova nakna dock.

  • Kim Possible
    Muslimsktjej skrev 2014-12-19 14:42:27 följande:
    Ingen har heller skrivit att bara för att man sover naken med sin unge så innebär det att man gnuggar och gnider sig mot sitt barn?
    Huh? Jo, de har ju just skrivit att de INTE gör det. Brukar du/din man gnugga och gnida er mot saker när ni sover, med kläder på? Om inte, så menar du att man automatiskt gör så om man sover naken?

    Om man har ett tvångsmässigt behov av att gnida och gnugga sig mot andra människor så fort man får av sig kläderna bör man nog kolla upp vad det beror på. Det är inte riktigt friskt. Det är det inte att göra så med kläderna på heller. 
  • Kim Possible
    Muslimsktjej skrev 2014-12-19 14:42:27 följande:
    Ingen har heller skrivit att bara för att man sover naken med sin unge så innebär det att man gnuggar och gnider sig mot sitt barn?
    Huh? Jo, de har ju just skrivit att de INTE gör det. Brukar du/din man gnugga och gnida er mot saker när ni sover, med kläder på? Om inte, så menar du att man automatiskt gör så om man sover naken?

    Om man har ett tvångsmässigt behov av att gnida och gnugga sig mot andra människor så fort man får av sig kläderna bör man nog kolla upp vad det beror på. Det är inte riktigt friskt. Det är det inte att göra så med kläderna på heller. 
  • Muslimsktjej
    Kim Possible skrev 2014-12-19 14:50:33 följande:
    Huh? Jo, de har ju just skrivit att de INTE gör det. Brukar du/din man gnugga och gnida er mot saker när ni sover, med kläder på? Om inte, så menar du att man automatiskt gör så om man sover naken?

    Om man har ett tvångsmässigt behov av att gnida och gnugga sig mot andra människor så fort man får av sig kläderna bör man nog kolla upp vad det beror på. Det är inte riktigt friskt. Det är det inte att göra så med kläderna på heller. 
    Läste du ens vad jag skrev?

    Ingen i tråden har skrivit att man gnider och gnuggar sig mot sitt barn bara för att man är naken.
Svar på tråden När är ett barn för gammalt för att sova naken med naken förälder av motsatt kön?