• Äldre 20 Dec 22:59
    5509 visningar
    7 svar
    7
    5509

    Sex med lärare

    Hej allting hände i början av 1:an vi fick en ny matte lärare. mina kompisar och jag hadde tittat på en film helgen inan oh där var dieten tjej som blev kär i sin lärare om på skolan då pratade mina kompisar om hur kan man bli upp med sin lärare. Sen gav dom ett exempel på vår matte lärare och sa hur kan man bli kär i an liksom. Och jag tyckte han var snygg fast jag sa igen. Sen på lektionen vill hann prata med mi efter skolan så jag kom till lärarrummet men han var inte där och på åt vis hade han fått tag på mitt mobilnummer så han ringde mig och sa att han ville prata hemma hoss han. Han hämtade upp mig ock så åkte vi till han han. Jag åt hos Han. Sen satte jag mig vi vardagsrums där vi skulle prat. När vi satt där så lag han armen runt mig lutade mig bakåt i såffan. Jag viste inte vad jag skullen göra så jag råkade ta han på snoppen först tittade han på mig konstigt sen sa han vi kanse ska böra med mötet. Jag svarade bara ja. Vi satt dör och prata om mötet när han lag haden på mitt lår. Han smekte mitt lår snart var han på insidan av låret han var nästan vid slidan. Den kvällen hadde jag på mig en ganska urringad tröja i h jg mörkte inte att den hadde åket ner så han hittad där ett långt ta sen drog han ner den lite till så att han nästan tog av den. Och jag hade på mig en ganska kort tjol. Sen tog han in handen inaför min tröja och knäppte upp min Bh så att man såg min bröst han drog av min tröja och började suga av mina bröst. Det tog inte lång tid innan snoppen var i slidan den kvällen låg ja där med honom. När vi möts inskolan så säger han ATG han luktar efter mer. Vad ska jag göra ska han få mer eller inte ska jg berätta för nån hjälp mig snälla

  • Svar på tråden Sex med lärare
  • Äldre 20 Dec 23:50
    #1

    Har du tråkigt på porrsidorna?

  • lindal­icious
    Äldre 20 Dec 23:53
    #2

    Det är nog en ganska vanlig fantasi att ha sex med sin lärare. Vet dock inte varför du skriver ner din sexfantasi här. Vill du ha författarpoäng? :)


    Don't get mad, get even.
  • lindal­icious
    Äldre 20 Dec 23:55
    #3
    Tines skrev 2014-12-20 23:50:32 följande:

    Har du tråkigt på porrsidorna?


    Hen hittade kanske ingen lärare-elev-kategori.
    Don't get mad, get even.
  • Anonym (Ha ha!)
    Äldre 21 Dec 00:07
    #4

    Vilket skämt. Riktigt roman det här ju ! Snacka om att du har livlig fantasi. Sen kan du ju knappt stava. Hur gammal är du vännen? 11-12?

  • Anonym (....)
    Äldre 21 Dec 00:15
    #5

    Tror de e google translate

  • Anonym (stavn­ingärs­koj)
    Äldre 21 Dec 01:04
    #6

    RIP svenska språket

  • Äldre 21 Dec 20:30
    #7

    Allt har hänt jag ljuger inte och jag är inte från sverge jag har svårt att stava alla ord

Svar på tråden Sex med lärare