• leg4

    Åka pulka som vuxen, töntigt?

    Hej! Vi har ganska mycket snö där jag bor och jag funderar på att gå ut och åka pulka (jag fick en pulka i julklapp av mina föräldrar). Dock är jag 36 år så det kanske anses lite töntigt eller barnsligt om man åker pulka vid såpass hög ålder.

    Vad anser ni? Hur skulle ni reagera om ni var i pulkabacken med era barn och helt plötsligt kommer en vuxen man dit och åker pulka helt själv?

  • Svar på tråden Åka pulka som vuxen, töntigt?
  • Drottningen70

    Vänta till det blir mörkt och barnen har gått in.

  • Anonym (m)

    Skulle tyckt att det ser roligt ut. Och själv ta en sväng med sonens pulka.

  • 880215

    Jag tycker gott att du kan gå ut och åka själv. Människor borde sluta begränsa sig så mycket. Man lever bara en gång!

    Men om du känner dig tveksam, så ta med en vän som också åker pulka. Eller ett barn (jag åker ofta med min son).

  • Angel D

    Ut och åk. Om någon har problem med att du roar dig så säger det mer om dem än om dig.


    Är väl inget fel på att ha kul?


    Åker ofta pulka, snowracer med min pojk. Hade jag inte haft honom så hade jag åkt ändå. Är superkul plus att man får motion när man kutar upp för backen.

  • StevenDiese

    Kör bara! Skitkul. Samt att man är lite fegare nu som vuxen så det blir lite otäckare nu!

  • Deviant

    Jag skulle inte reagera över huvud taget men jag är 33 år och tycker det är jättekul att åka pulka, gjorde det senast igår.

    Personligen känner jag att livet är för kort för att bekymra sig om vad andra tycker om ens nöjen, speciellt när de är så oskyldiga som att åka pulka. :)

Svar på tråden Åka pulka som vuxen, töntigt?