• caroline1986

    Vi som ska försöka bli gravida nu i januari 2015

    Hej på er!!

    Tänkte starta denna tråd till oss som tänkt försöka bli gravida nu i januari, o blir det inte på första försöket så följs vi alla åt till plusset!!

    Jag har länge viljat ha barn är 28år och min man med. Vi har varit tillsammans i 13 år förlovade i 8 och gifta i 3 månader och köpte hus förra året o har båda fast jobb med stadig inkomst så nu tyckte även mannen att det var dax :)

    Vi ska åka på bröllopsresa imorgon till Mauritius så vårat försök till o få ett plus blir där nere i värmen!!

    Hoppas vi blir några stycken här som kan följas åt :)

    ha det så bra o stort lycka till Hjärta

  • Svar på tråden Vi som ska försöka bli gravida nu i januari 2015
  • mliinn

    BIM någon gång mellan 14-16 jan och mensen lyser med sin frånvaro. Jag har fortfarande ömma och spända bröst, vilket tidigare månader har försvunnit några dagar innan mens så vi får hålla tummarna och se.

  • MrsGustafsson

    Kan ju inte bli tydligare. Grattis, hade du bim idag?

    Jag hade lite stickningar i magen på morgonen så jag hoppas hoppas. Fyra dagar dagar kvar till bim

  • mliinn

    MrsGustavsson: Jag har oregelbunden mens men BIM var någon gång runt den 14-16 jan. Vi håller tummarna för ett plus snart då.

  • Fyraprinsar
    mliinn skrev 2015-01-18 08:52:36 följande:

    Tagits på morgonen idag, ett ganska tydligt plus va?

    phppwGHNo18035.jpg


    GRATTIS!!!! Så underbart när man ser ett pluss:) vi orkade mysa igår så jag hoppas hoppas att det ska ta sig denna månad! Det får bli mys hela veckan:)

    Grattis igen!
  • mliinn

    Oj, skulle vara en smiley men blev frågetecken ist. Tack så mycket Fyraprinsar, vi har inte riktigt fattat det ännu.

  • MpSoE

    Mliinn - det är helt klart positivt, grattis!! Roligt med ett första plus i den här tråden, vi får hoppas att det trillar in fler så småningom :)

  • Fyraprinsar
    mliinn skrev 2015-01-18 10:20:04 följande:

    Oj, skulle vara en smiley men blev frågetecken ist. Tack så mycket Fyraprinsar, vi har inte riktigt fattat det ännu.


    Det är så stort så det är svårt att ta på! Har ni barn innan eller är det första?
Svar på tråden Vi som ska försöka bli gravida nu i januari 2015