• caroline1986

    Vi som ska försöka bli gravida nu i januari 2015

    Hej på er!!

    Tänkte starta denna tråd till oss som tänkt försöka bli gravida nu i januari, o blir det inte på första försöket så följs vi alla åt till plusset!!

    Jag har länge viljat ha barn är 28år och min man med. Vi har varit tillsammans i 13 år förlovade i 8 och gifta i 3 månader och köpte hus förra året o har båda fast jobb med stadig inkomst så nu tyckte även mannen att det var dax :)

    Vi ska åka på bröllopsresa imorgon till Mauritius så vårat försök till o få ett plus blir där nere i värmen!!

    Hoppas vi blir några stycken här som kan följas åt :)

    ha det så bra o stort lycka till Hjärta

  • Svar på tråden Vi som ska försöka bli gravida nu i januari 2015
  • trixiedix

    Testade idag och tycker mig ana ett svagt streck. har bim på tisdag, tog test redan i fredags men det var blankt..

    Tänk om jag är gravid :) ska ta ett till på tisdag och förhoppningsvis är det strecket starkare.

  • enplattspåjorden
    trixiedix skrev 2015-02-01 13:24:20 följande:

    Testade idag och tycker mig ana ett svagt streck. har bim på tisdag, tog test redan i fredags men det var blankt..

    Tänk om jag är gravid :) ska ta ett till på tisdag och förhoppningsvis är det strecket starkare.


    Håller tummarna!
  • pepparkakan
    caroline1986 skrev 2015-02-02 09:18:19 följande:

    Hur många är vi som ska prova i februari igen???


    Här har vi en :)
  • Zanda

    Kanske en ny som heter nåt i stil med försöka bli gravida vintern/våren 2015 (så har vi lite marginal om det inte går direkt )

Svar på tråden Vi som ska försöka bli gravida nu i januari 2015