• Ca Li

    Vi förstföderskor i Sthlm med BF sep-okt 2015

    Tänkte koll om det finns flera förstföderskor som ska (om allt går bra) föda i september/oktober 2015 i Stockholmsområdet?

    Lite mer info om mig:
    Jag är 32år och bor med min sambo i Skogås.
    Jag fick just mitt första + efter två års försökande på naturlig väg och med IVF. Nu verkar lilla embryot äntligen ha fastnat så hoppas på att det går vägen :).

  • Svar på tråden Vi förstföderskor i Sthlm med BF sep-okt 2015
  • Ca Li

    Mår fortfarande oförskämt bra. Tyckte jag såg en liten skillnad på brösten igår och åt just och är redan hungrig igen. Hur mår du?

  • carrolinea
    Ca Li skrev 2015-01-25 10:37:52 följande:

    Mår fortfarande oförskämt bra. Tyckte jag såg en liten skillnad på brösten igår och åt just och är redan hungrig igen. Hur mår du?


    Samma här. Så himla skönt, men man ska väl inte säga för mycket ännu. Går ju ändå in i vecka 6 imorgon.
  • Ca Li

    Har du varit hos Barnmorskan än? Jag ska dit för "hälsosamtal" nästa tisdag. Sen blir första ultraljudet den 12:e Glad

  • carrolinea

    Nej fick tid 3/3 bm ska ringa mig idag. Kul att göra ul redan. Skulle jag med vilja så man verkligen ser att det är någonting.

    Så sjukt trött på jobbet idag märks att man var ledig i helgen en helt annan sak. Igår märkte jag inget idag är det mer tydligt igen.

  • deardeer

    Jag är 24 år, bf 5 oktober och är därför i vecka 4+1 idag! :)

  • Ca Li
    carrolinea skrev 2015-01-26 12:31:30 följande:

    Nej fick tid 3/3 bm ska ringa mig idag. Kul att göra ul redan. Skulle jag med vilja så man verkligen ser att det är någonting.

    Så sjukt trött på jobbet idag märks att man var ledig i helgen en helt annan sak. Igår märkte jag inget idag är det mer tydligt igen.


    fråga om du får kan boka in ett tidigt ultraljud. Det brukar i så fall ske i v 8 verkar det som.
    deardeer skrev 2015-01-26 17:33:15 följande:

    Jag är 24 år, bf 5 oktober och är därför i vecka 4+1 idag! :)


    Välkommen :) hur går det för dig med gravid symptomer och sånt?
  • guldhjärta

    Hej hoppar in här :)

    Jag är 27 år gammal och bor med min sambo i söderort. Plussade igår och är gravid i vecka 5 med bf den 5 oktober :)

  • hvep

    Jag hoppar gärna också in här! Är 28, plussade i helgen och har BF 1 okt enligt gravid-app. Vågar inte riktigt tro på det men är såklart själaglad också! :)

  • deardeer
    guldhjärta skrev 2015-01-27 10:05:54 följande:

    Hej hoppar in här :)

    Jag är 27 år gammal och bor med min sambo i söderort. Plussade igår och är gravid i vecka 5 med bf den 5 oktober :)


    Bor också i söderort, 24 år, bf 5/10!

    Vilken linje? Framtida barnvagnspromenader!
  • deardeer

    Jag har inte mycket symptom men plusade på BIM-7. Molvärk, lite mellanblödningar, gigantiska bröst och ömma bröstvårtor. Verkar vara höghormonare så symptomen kommer nog starkare snart!

Svar på tråden Vi förstföderskor i Sthlm med BF sep-okt 2015