• Anonym (Jessi­ca)
    Äldre 11 Feb 10:34
    76294 visningar
    99 svar
    99
    76294

    Hur ofta tar din man dig på musen/fittan?

    Jag undrar hur ofta din man eller kille tar dig på fittan, är det bara vid sex eller annars också?

    Jag tycker det är så härligt att jag har en man som ofta tar på min fitta. Han kan komma när jag står och lagar mat och kör ner handen innanför mina byxor eller tar utanpå, på kvällarna när barnen har somnat och vi ligger i soffan och kollar på tv åker hans hand ner, ofta vill han ta av mig byxorna, lättare att komma åt då.

    Killen jag hade innan rörde typ aldrig fittan förutom vid sex, det var riktigt tråkigt.

  • Svar på tråden Hur ofta tar din man dig på musen/fittan?
  • Äldre 11 Feb 10:39
    #1

    Tror inte min sambo skulle uppskatta om jag gjorde det hela tiden. Även om jag gör det

  • Anonym (Jessi­ca) Trådstartaren
    Äldre 11 Feb 10:42
    #2
    FörvirradMan skrev 2015-02-11 10:39:41 följande:

    Tror inte min sambo skulle uppskatta om jag gjorde det hela tiden. Även om jag gör det


    Hela tiden blir det ju inte för mig heller, men på kvällarna och helt spontant någon mer gång. Vi jobbar ju båda två så på dagarna blir det ju typ aldrig.


  • Äldre 11 Feb 10:43
    #3

    Har jag aldrig testat, bara sådär. Kanske får göra det och se reaktionen.

  • Anonym (Jessi­ca) Trådstartaren
    Äldre 11 Feb 10:46
    #4
    FörvirradMan skrev 2015-02-11 10:43:21 följande:

    Har jag aldrig testat, bara sådär. Kanske får göra det och se reaktionen.


    Gör det, jag är tjej och jag gillar det! Du lär ju som sagt märka på reaktionen om hon gillar det eller ej.

    Däremot beröring på tuttarna kan det bli för mycket av tycker jag, speciellt om det ska hållas på med bröstvårtorna, då brukar jag säga till på lite fint sätt.
  • Äldre 11 Feb 10:57
    #5

    Ja precis. Får testa lite försiktigt. Hon säger väl ifrån om hon inte gillar det.

    Jag skulle i och för sig också gilla om det gled ner en hand lite då och då

  • Anonym (Milfy­)
    Äldre 11 Feb 11:05
    #6

    Han kan inte hålla händerna borta och han smeker och tar på min fitta väldigt ofta :) Mysigt!

  • Äldre 11 Feb 11:08
    #7

    Min älskade smeker ofta, 99% av de gånger så leder det till sex vilket inte alltid är hans baktanke men blir en extra bonus =) 

  • Äldre 11 Feb 11:14
    #8

    Alldeles för sällan, önskar han gjorde som din man... jag gör däremot så på honom men han tycker det är rätt jobbigt...


    never a failure always a lesson
  • Äldre 11 Feb 11:23
    #9
    Lever så skrev 2015-02-11 11:14:48 följande:

    Alldeles för sällan, önskar han gjorde som din man... jag gör däremot så på honom men han tycker det är rätt jobbigt...


    Hur kan man tycka det är jobbigt??
  • Anonym (Jessi­ca) Trådstartaren
    Äldre 11 Feb 11:23
    #10
    panicorion skrev 2015-02-11 11:08:08 följande:

    Min älskade smeker ofta, 99% av de gånger så leder det till sex vilket inte alltid är hans baktanke men blir en extra bonus =) 


    Härligt! Vi har ju bara sex i sängen så smeker han mig i soffan så blir det inte sex där i alla fall, däremot orgasm får jag ibland. Det är inte alltid vi har sex efteråt i sängen utan han gillar att smeka även om det inte leder till sex.
Svar på tråden Hur ofta tar din man dig på musen/fittan?