• emmzan
    Äldre 20 Feb 21:33
    34788 visningar
    7 svar
    7
    34788

    Kostnad att lacka om köksluckor!?

    Hej hej!

    Någon som har koll på hur mycket det kostar att lacka om köksluckor hos en målerifirma? Givetvis beror det väl på hur många luckor man har o.s.v...men ungefär??

  • Svar på tråden Kostnad att lacka om köksluckor!?
  • Jennie Brunfl­o
    Äldre 20 Feb 21:35
    #1

    Min mammas granne betalade 3.700kr för spårfräsning, slipning och lackering.

    Det var för ett ganska...normalt stort kök.

  • emmzan
    Äldre 20 Feb 21:44
    #2

    Hehe..tack..vi har oxå ett ganska "normalstort" kök..
    Kollade precis igenom reklamen å hittade en firma som annonserade om just lucklackering..ska slå dom en pling i morgon och höra vad dom säger

  • Zannis
    Äldre 20 Feb 22:24
    #3

    Tror inte att det behöver bli så dyrt... priset varierar väl såklart beroende på firma och hur stort kök det handlar om. Men kring 4000-5000:- för ett normalstort kök.

  • sladdm­amma
    Äldre 21 Feb 09:07
    #4

    Jag rollade mina själv, det kostade ca 400:-.

  • Catha8­2
    Äldre 21 Feb 09:12
    #5

    Vi ska lämna in alla våra köksluckor, garderobsdörrar och innedörrar på lackering och fräsning, det kommer gå på 12 000:-
    Då har vi;


    3 innedörrar 6 garderobsdörrar 2 högskåpsdörrar 15 skåpsluckor 10 lådfrontar Priset inkluderar hämtning och avlämning.
  • extrem­längta­n
    Äldre 24 Feb 14:48
    #6

    blev just klar med mitt kök. gjorde det själv (visserligen under tusenlappen) men fy vad svårt! det är såå mkt mer damm i luften än man kan föreställa sig. och självklart syns allt detta på luckorna

  • Emab
    Äldre 24 Feb 14:50
    #7

    Köp nya på Ikea Väldigt billigt. Från 60kr luckan tror jag!

Svar på tråden Kostnad att lacka om köksluckor!?