• Anonym (Singel)

    Kvinna, vad tror du män vill ha för sorts kvinnor?

    Jag undrar alltså vad DU tror att män generellt uppskattar för personlighetsdrag hos en kvinna för att ingå ett förhållande med denna?

  • Svar på tråden Kvinna, vad tror du män vill ha för sorts kvinnor?
  • Anonym (Singel)
    Fröken Hepburn skrev 2015-03-06 20:53:14 följande:

    Jag har aldrig träffat en man som uppskattat romantik vidare mycket, iallafall ingen jag varit tillsammans med.

    Generositet, jo, det beror på vad man menar med generositet.


    Jag älskar romantik men jag är kanske inte minoritet då.

    Ja du, generöst med uppskattning, komplimanger, bekräftelse osv. Rent materiell generositet har jag inte så mycket till övers för.
  • Anonym (M)
    Anonym (Singel) skrev 2015-03-06 21:37:21 följande:
    Jag älskar romantik men jag är kanske inte minoritet då.

    Ja du, generöst med uppskattning, komplimanger, bekräftelse osv. Rent materiell generositet har jag inte så mycket till övers för.
    Fan vad jobbigt det är med såna tjejer. Har du inget självförtroende alls?
  • Anonym (En uppoffrare)

    Nu är jag gift men skulle jag söka en man på någon dejtingsida skulle jag minnas att skriva någon som vill skrapa mig på ryggen och utöva kampsport med mig och han ska ha hår på huvudet och gilla barn och hälsosam mat. Min man ligger i soffan tillsammans med min elgitarr (så jag får inte spela) och kollar en predikan av någon karl som ser ut att komma från en 70 tals film. Peace brother. Samtidigt äter han choklad och chips men är smal och lång utan extra kilon och stingslig som ett bi.

  • Anonym (En uppoffrare)

    Nu är jag gift men skulle jag söka en man på någon dejtingsida skulle jag minnas att skriva någon som vill skrapa mig på ryggen och utöva kampsport med mig och han ska ha hår på huvudet och gilla barn och hälsosam mat. Min man ligger i soffan tillsammans med min elgitarr (så jag får inte spela) och kollar en predikan av någon karl som ser ut att komma från en 70 tals film. Peace brother. Samtidigt äter han choklad och chips men är smal och lång utan extra kilon och stingslig som ett bi.

  • Anonym (Singel)
    Anonym (M) skrev 2015-03-06 20:57:17 följande:

    Grejen är att romantik är väldigt annorlunda för män. Romantik för mig skulle vara att genomleva något tillsammans och klara oss.


    Du kan ju inte uttömma ordet helt. Det du talar om är inte romantik, det är att stå upp för varandra vid kriser. Något helt annat än romantik, med andra ord.
  • riversnroads
    Anonym (M) skrev 2015-03-06 21:36:48 följande:

    Kåt glad och tacksam?


    Det beror ju på vad mannen gör som man bör vara tacksam över och glad är man väl inte varje dag men kåt är man väl lite mer utav. Jag vet inte vad män värderar högst, men att de får känna sig bekräftade av sin kvinna betyder väl mycket!
  • Anonym (Singel)
    Anonym (härligt) skrev 2015-03-06 21:15:11 följande:

    härligt att höra! :)


    Ja då! Besitter du de grejerna eller?
  • Anonym (M)
    Anonym (Singel) skrev 2015-03-06 21:43:59 följande:
    Du kan ju inte uttömma ordet helt. Det du talar om är inte romantik, det är att stå upp för varandra vid kriser. Något helt annat än romantik, med andra ord.
    Det är iallafall vad som är romantiskt för mig.
  • Anonym (Singel)
    Anonym (Well said) skrev 2015-03-06 21:24:55 följande:

    En Anastasia Steele !


    Väldigt vacker kvinna!
  • Anonym (M)
    riversnroads skrev 2015-03-06 21:44:02 följande:
    Det beror ju på vad mannen gör som man bör vara tacksam över och glad är man väl inte varje dag men kåt är man väl lite mer utav. Jag vet inte vad män värderar högst, men att de får känna sig bekräftade av sin kvinna betyder väl mycket!
    Jag är inte sarkastisk. Jag tycker faktiskt "kåt glad och tacksam" är ganska fint. Både på män och kvinnor.
Svar på tråden Kvinna, vad tror du män vill ha för sorts kvinnor?